bella1984 Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Mannen min må gjennom det og vi lurer veldig på hvordan det er....om de finner noen sædceller der og om det er store sjanser for oss.....noen som har erferinger?
natalina Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Hei! Vi har samme problem........vi er i gang med andre forsøket nå. Hos gubben min fannt de sædceller i bitestikkelen, blev UTROLIG GLAD når vi fikk vite at vi faktist har en chans og få " egne" barn. Men det har vært veldig tøfft for samboeren min og acceptere at han ikke er helt "normal", sånn som han sier det. Det går bedre nå, men han vart veldig deppa over dette i en periode. Lykke til! Klem
quark Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Heisan Vi har også fått ut sædceller fra bitestikkelen, og dem svømte selv og befruktet eggene. Vi fikk dette utført hos fertilitetscentrum i Gøteborg, da vi ikke hadde tid å vente på at denne metoden skulle bli godkjent i Norge. Vi lykkes først på 4 forsøk, med en liten gutt på 1,5 år. Nå er jeg gravid igjen fra samme kull fra frys, med en liten gutt til. Lykke til !
Ophelia & Jr. Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Hei, Vi har først vært gjennom en runde TESA og så en runde TESE. Med TESA fikk vi ikke noe særlig resultat. De klarte bare å finne nok til å befrukte 2 (av 14) egg, og kun ett ble så det kunne settes inn. Nå sist fikk de befruktet 8 (av 13) egg, og fem ble av god kvalitet. Tre i fryseren og to ble satt inn. Det ble dessverre kun kjemisk graviditet, men vi satser på at gullegget er blant de tre i fryseren. Skal ha fryseforsøk nå i juni. Sambo sier at det ikke akkurat er det deiligste han har opplevd, men at det på ingen måte er så vondt at han ikke vil gjøre det igjen (og igjen). Når og hvor skal dere igang? Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå