Gå til innhold

Når begynner det å synes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist gang hadde jeg liten mage, hadde en bitteliten kul på magen da jeg var 5 mnder på vei.

4 dager før terminen var jeg å skulle kjøpe stellebord, men de måtte bestille det, å det tok 6 uker, men jeg hadde jo leenge igjen sa betjeningen å målte meg opp og ned med blikket. Bare så det er sagt så kjøpte jeg ikke stellebord der.

Nå er jeg 9 uker på vei og er faktisk større enn sist da jeg var 5 mnder på vei..

Alt er individuelt.

Heia...

Smiler...det er et spørsmål uten fasit...

Vi er alle ulike, ingen svangerskap er lik...

Jeg er nå gravid med nr 2, er 3 mnd på vei, og har fått litt mage, sliter litt med å bruke mine gode vanlige bukser...

Første gang jeg var gravid gikk det greit til jeg var nesten 5 mnd...

Så bare nyt det, du vet du er gravid...og masse lykke til..

Ja hjeeelp sier jeg bare... Det her kan jeg ikke holde skjult lenge nå!!!!!! Er snart 10 uker på vei og har mage som i uke 20 sist... Hehe litt komisk i grunn... Men nå er den her.. Har ikke sagt det til noen enda, men er på tide snart... Hehe... Hadde helt flat mage etter forrige svangerskap, å når jeg da begynner å få en liten utoverkul, DA er det noe som ikke er som det skal... HAHA:D

Begynte vel å få anelse av kul i uke 16 sist.. Mye luft, så på kvelden var jeg som regel større enn på morgenen.

Jeg kjenner livmora allerede nå, noe jeg ikke klarte forrige gang ved disse tider... Måtte grave under skambeinet for å kjenne toppen. Litt moro er det å kunne kjenne det så tidlig nå da.. :) Føler meg lenger enn jeg er på vei da men.. hehe... Gleder meg til julebaby da:) Og til å fortelle det til familie og venner!

Annonse

Tror det er veldig individuelt, og vanskelig å vite hva som er luft og hva som er "ordentlig"mage. Selv har jeg vært oppblåst hele tiden sånn at jeg ikke kan bruke mange av buksene mine. Men nå har jeg i tillegg kul nederst på magen, som det er umulig å trekke inn. Var i går drittlei av å ha en bukse jeg kunne gå med, bortsett fra noen korte med strikk i livet, så gikk ut for å kjøpe jeans. Prøvde vanlige jeans, men måtte da opp to-tre størrelser så de hang og slang overalt utenom i magen :) så da ble det mammajeans på meg! Utrolig behaglige forresten :)

Med den kjolen jeg hadde på meg 17.ai, skulle man tro jeg var langt på veg, men med vanlige klær, skulle man ikke tro jeg er gravid i det hele tatt. Men jeg tror selv at jeg har fått en bitteliten mange, men det er nok mest flesk. Håper magen holder seg flat ei stund til. Plana er jo å kunne holde det hemmelig helt til bryllupsfesten vår i juli. Men det vil vel holde hardt. Uansett var magen nokså slank forrige gang. Når jeg var 6 måneder på veg, trodde folk jeg var 4 måneder på veg. Så det blir spennende å se denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...