Gå til innhold

April: Røyting?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Matilde har plutselig begynt å røyte (hodehår) - det er første gang i hennes liv at det plutselig er "mye" hår på kammen etter kjemming om morgenen/kvelden. Er det sånn at de ikke mister hår noe særlig når de er små (de må jo forsåvidt miste det, for Matilde gikk fra å være langhåret til å få piggsveis sånn en gang rundt 3-4-5-6mnd, men la ikke merke til "løshårene")? Eller er det noe som er spesiell grunn til at hun plutselig mister det nå? Eller er det bare noe så teit at nå er det såpass langt at jeg faktisk legger godt merke til det og det klarer å feste seg i kammen? Må jo si at hun har hatt "langt" hår en godt stund nå da, men først de siste 2 ukene jeg har lagt merke til det med røytingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmmmm nei ingen "røyting" her.

Nei ikke noe slik her i det hele tatt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her heller, men natalie har bare hår ned til skulderene og det er litt tynt enda da..

Men ikke har jeg peiling på slikt heller, så håper noen andre klarer å gi deg ett bedre svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, intet her heller... Men vi har mye tørr hodebunn eller noe. Sånne flak som løsner og har håret med.. :( Tynn i håret snuppa mi og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...