Gå til innhold

Trenger svar!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig at graviditetstesten kan slå ut 9 dager etter samleie? Er usikker på om det er mulig i forhold til eggløsning osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør fordi situasjonen er at det har kun vært samleie 1 gang. Og det påstås at dama er gravid kun 9 dager etter samleie. Lurer på om det kan vises på tester så kort tid etter samleie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d tror eg e altfor tidlig!!!

Egget bruker jo litt tid på å komme seg til livmoren og feste seg der.

de fleste tester ikkje positivt før IKM dagen, noen litt før.

 

skal ikkje si at d e helt umulig, emn tror d e for tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det virker tidelig spør du meg... man tester vel som regel ikke positivt iallefall før 3 dager føre ventet mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, men kan man ha da EL og egentlig skulle ha mens 9 dager etter? trodde det alltid var sånn ca. 14 dager etter el før man fikk mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det er faktisk mulig.hcg blir produsert med det samme egget fester seg og det tar ikke 9 dager.så det går fint an det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen testet jeg positivt på strimmel da jeg bare var 3+3, det vil si 10 dager etter EL, så skal ikke se bort ifra at man kan teste postivt 9 dager etter heller;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa positivt denne gangen 10 dager etter el, og det var et tydelig kryss der så hadde nok testa positivt dagen før også, så det går nok an ja =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...