Gå til innhold

Har dere røpet hemmligheten?


BEA-77

Anbefalte innlegg

Vi tok runden hos kommende besteforeldre og søsken på begge sider i dag. Kjempekoselig! I går fortalte vi det til et nært vennepar + at en søste og en vennine har vært informert en tid. Så nå gjenstår vel egentlig jobben og besteforeldre, resten tar vel jungeltelegrafen seg av...

Hva med dere, har dere "sprukket?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy, e sågodt å bare få slippe bomben=) tenke jubelen satt i taket då;)

Vi har ikkje sagt nokke endå, men e jo veldig tidlig.

komme nok ikkje til å vente så altfor lenge m å si d til nærmeste familie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+5. ganske mange som vet det nå ja:) sa det først til noen få..men jungeltelegrafen spredte det fort videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til svigermor og sjefen på jobben. Sambo har røpet til alle kollegene sine. Venter med å fortelle resten til etter 2 juli. Da er min første kontroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er 5+1 på vei, og vi har sagt det til en del av familien (foreldrene vår og noen søsken) men skal invitere resten av den nærmeste familien til oss neste helg og fortelle nyheten da! >Vi gleder oss masse! Har en del tanteunger som gleder seg veldig til vi skal ha barn, og det blir morro å fortelle dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte det tidlig sist...til tanteunger også som ble veldig gla...men var vanskelig når jeg mista å si at babyen min døde....så denne gangen venter vi lenger med å fortelle til tanteunger...jeg er også 5+1 i dag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+6 her og har nok røpet det:P Slike hemmeligheter er ikke min sterke side kan du si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker i dag, og vi har røpet hemmeligheten til familien (kommende besteforeldre, oldeforeldre, tanter, onkler etc), og til to vennepar.

 

Vi vil ikke holde det så veldig hemmelig - men det er jo morsomst å fortelle det selv, da.

 

Og til anonym: Hvis det mot formodning skulle gå galt, så sier vi det til våre foreldre og søsken, og så får de spre den triste nyheten videre. Det gidder jeg ikke være redd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym: Det er ikke gøy å være alene om det går galt. Bare så det er sagt. Vi hadde en MA oppdaget i uke 13 i desember og tror ALDRI vi hadde klart å gå gjennom det uten familie og venner rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVF metoden her. Sa det til nære venner og familie mens jeg gikk på hormoner. Avd.på min jobb vet det også. Var så spennende så jeg klarte ikke holde det for meg selv :) Men prøver å holde det hemmlig for resten en stund til. Skal på ul 19juni, og hvis allt er bra da, får vel flere hvite det tror jeg.... Sikkert mange som blir overasket da, for nå er jeg 34år og "alle" har gått og ventet på at vi skal ha barn. Folk gidder ikke spørre lenger heller, men det er jo bare fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min og min besteveninne vet det! Klarte jo ikke holde tett da testen ble positiv. Resten skal jeg prøve å holde det hemmelig for til jeg er 3 mnd på vei, kommer til å bli vanskelig, men, men :P

 

Sjefen kommer jeg nok til å si det til før, skal på tidlig ultralyd og hvis alt er bra da, vil jeg nok si det til han. Det er ett lite firma, så jeg synes det er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til én venninne og min søster. Gleder meg massevis til å fortelle det til alle andre, men venter ihvertfall til vi er over uke 8 tror jeg. Blir første barnebarnet for mine foreldre, så vi vil gjerne være der når de får vite det. Dermed kommer vi ikke til å si det til dem før vi treffer dem i juli.

En venninne ringte meg i går og fortalte at hun var gravid.. "nå må dere få fingeren ut, så jeg kan få noen å trille med" sa hun..og da var det forferdelig fristende å fortelle det til henne. Men gøy å vente litt til - hun kommer til å bli helt i hundre når hun endelig får vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 10+5 i dag, og har fortalt det til noen vennepar, men ikke til familie. Vi har lurt på å bestille privat ultralyd etter uke 12 og så fortelle det etter det, men nå begynner det å bli synlig, og mammaklær er kommet på, så spørs om det går å holde skjult mye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista i blighted ovum sist, i uke 12. Da viste nærmeste venner og familiene våre om graviditeten (hadde akkurat fortalt det). Vi opplevde det som svært positivt at våre nærmeste visste om det, så fikk vi forståelse og støtte. Nesten terapeutisk å fortelle det. Er likevel glad for at ikke alle visste. Er nå bare i uke 4+5 og alt er jo veldig ferskt. Kommer ikke til å fortelle noen at vi er gravide før vi har fått konstatert liv på tidlig UL, men da vil vi nok si det til våre nærmeste. Håper spiren klorer seg fast denne gangen, og at vi får gleden av å dele det med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...