skimre Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 hvor fort kommer dette symptomet etter el... (blir helt sprø av å kjenne etter jeg da men....*hehe*) kan ikke teste ennå, så noe må jeg jo lure på!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Hehe, ja sant..?=) Jeg ventet også på symptomer,men hos meg kom ømme bryster og lekasje fra brystene veldig tidli... mens murringer 3-4 dager etter og søvnbehovet økte først nå for noen dager siden og det er 9 dager siden EL, 4 dager til ikm og jeg holder på å bli sprøøøøø!!!
skimre Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 har du turt å teste da chick26, cb, kan jo gi resultater 5 dager før ikm... mulig jeg er litt små sprø... men jeg er virkelig øm... hmmm skulle ha el rundt 17. mai er det mulig å kjenne noe så tidlig da? var vanvittig øm sist også...*hehe*
grand danois Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 sann he ej me d!! ej hadde el rundt 17mai, å he no hatt ømme brystvorte i 6 daga, å veldi trøtt.. så ej også lure på om symptomane kan komme så tidli?? ej trudde ej fekk ømme knoppa p.g.a el,men d he ikkje stoppa..merkeli...
skimre Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 samme her! gir seg ikke, og nå lekker de!!! mulig jeg har så lyst på en ny spire at jeg tenker på meg melkespreng... men hallo, er det mulig da:) er det ingen med erfaring som har noen meniger til oss da???
grand danois Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 lekke du!!!??? d jo ikkje ej før ej hadde en måne ijenn av forge svangerskap!? hhmmm... he du tatt testa da? kansje du skal ta en tur til lege?
skimre Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2007 må vel vente litt, har ikke IKM før 31 mai... så jeg må vel smøre meg med tålmodighet noen dager til...kan hende jeg er så babysyk at jeg har tenkt på meg melkespreng vettu;) de er ikke så ømme i dag, men jeg er like spent da! *vente vente vente:)*
grand danois Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 mine e fortsatt låke dei..å ej e veldi oppblåst,å så stikke d masse i livmora,å tissa masse!! men e d normalt å kjenne sanne symptoma så tidli? ej he ikm 31 mai!?
3troll blir til 4troll Skrevet 28. mai 2007 #9 Skrevet 28. mai 2007 jeg har også noe i den dur,.. har prøvd i ca 2 mnd nå, og denne gangen fikk jeg positivt utslag på EL test både den 23 mai , og igjen nå den 29 mai , og vi har hatt sex hele veien ... Nå er jeg oppblåst, sulten og mett igjen av ingenting ... stikkinger i livmora, en go del, og veeeldig trøtt og irritabel.. skal ikke ha mens igjen før tidligst ca 6 juni...
grand danois Skrevet 28. mai 2007 #10 Skrevet 28. mai 2007 ej he fremdeles ømme brøst... å ej skal ha tr på onsdag! ej e så spent ej helde på å DØ!!:/ men i dag he ej litt mens murringa,så ej regna me tr kjeme:( å så hadde ej litt klompete utflod...me litt brunt i ( sorry) kunne sjå ut som spotting....men d kom litt tidli synst ej...skal jo ikkje bjynde på spottinga om 2 daga... men d va berre en gong i dag, i truseinnlegge.. å ej E så trøtte heile tida.. å plaga me hodepine:/ å no skal ej vere aleine i 5veke...sambo for på sjøen i dag:/ buhu!!!! d e så ensomt å vere her aleine:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå