Gjest Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Har en sønn på 3 uker og lurer på når man kan begynne å gi dem litt vann. Tenker da på til sommerern med varmen og det er jo dumt at babyen (som da er 2-3 måneder) skal tørstedrikke på morsmelk. Og et annent spørsmål. Vi skal på ¨vår første lange kjøretur (5 timer) om 3 uker (da er han 6 uker gammel) og lurer på hvor lenge han kan sitte i bilstolen (maxi cosi) før vi skal stoppe og la han få hvile ryggen sin. Håper noen vet noe om dette..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 tror ikke jeg ville hatt han lengre enn 40 min en time i bilsete når han er så ung.... jeg har en sønn på 2 mnd vi har vert på biltur i 2 timer då var vi og strakk litt på han en gang i timen ,,, han får også litt kokt , avkjølt vann av og til , begynte vel smått i når han var 6 uker (han likte det ikke noe særlig) har ikke noe sånn fastit svar ...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 mm kan godt brukes som tørstedrikk. Første slurkene er mest som vann og siste slurkene er det mye fett i, så et par slurker i ny og ne i tillegg til måltidene går fint når man ammer. MEn det er jo ingenting i veien for å gi vann. Hvis du bor et sted hvor drikkevannet regnes som lite forurensa kan du godt gi rett fra springen. (ville ikke gjort det hvis jeg feks var bergenser, med tanke på problemene de har hatt med vannet) (på ammehjelpen.no forklarer de kanskje mer forståelig enn meg) Siste spm får man så mange forskjellige svar på gitt...Jeg ville kanskje stoppa med 30-40 minutters mellomrom uten at jeg lover at det er "fasitsvaret"
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Max 30 minutter når han er så liten,så må du ta en stopp og strekke på ryggen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå