mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg kommer hvis alt er som det skal..
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg var helt sikker på at jeg skulle komme til onsdagen, men så ble fotballkampen til sønn min flyttet til onsdag klokka 17.30.. Da er det ikke annet å gjøre enn å møte opp å heie!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 jeg hadde tenkt å prøve å komme..så da sier jeg kanskje..=) med to babyer...=)=)
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jeg skal prøve å komme en liten tur.. Kan ikke love helt sikkert, for har en annen avtale tidligere på dagen, men regner ikke med det tar så lang tid så mest sannsynlig dukker jeg opp:-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jaggu skal jeg prøve å ta meg en tur også!!! Er det noen som vet hvorfor det er på Tobias og ikke på Katti??? Stolene er så forferdelig vonde å sitte på på Tobias, og så er det så mørkt der... bare lurer altså....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2007 Nei, har visst vært sånn i laange tider, tror kanskje det er snakk om år.. Hvis du lurer på hvor vi sitter, så er det bare å snakke med betjeningen, de er vant til at vi er der.. Velkommen skal du være..
SokkeLaila Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Må si jeg støtter Minnies baby litt her.. Hadde ikke vært på Tobias på '100 år' før jeg ble med på et par BIM-treff.. Stedet har jo ikke så mye som byttet ut en stol siden 1987! Hehe! Det er jo så mange steder å gå -det er Brasserie88, Kattis, Malekij o.s.v.. Men jeg skal selvfølgelig IKKE kaste 'brannfakler' -bare lurer jeg også..! Legger til at det er stor sannsynlighet for at jeg dukker opp på.. -nettopp; ..Tobias i morgen!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Ser ikke ut som det blir fødsel på meg heller, sa da lager jeg en avtale om å komme på tobias i morgen.... Er det ikke først når det ikke passer at man føder da?...hihi Så hvis jeg skulle være så heldig at jeg ikke kommer i morgen, så er jeg nok på B7 å koser meg med lystgassen.....;-))))
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 jeg skal fortsatt prøve å komme..=) så sats på meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå