Gå til innhold

når kommer de i separsjons-angst alderen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis i 7-9 måneders alder, men stooore forskjeller ute å går da:)

Skrevet

Mathias blir 11 mnd om 2 dager, og har fortsatt ikke hatt noe problemer med seperasjonsangst..

tror det vanligste er rundt 8 mnd...

Skrevet

Snuppa mi er 6 mnd. og er der allerede!

Skrevet

ok ..men merker man tydelig når denne fasen kommer ...vil han kun vere med foreldrene sine då eller kun moren ?

Skrevet

Det er litt forskjellig. De fleste jeg har hørt om har det sånn med begge men aller verst med moren. (ganske logisk siden det fortsatt er mest vanlig at moren går hjemme med barnet i nesten et år mens far går på jobb hver dag:))

Skrevet

her kom d første gang når han var 2 mnd, så d er veldig individuelt! pappa'n kunne ikke ta han engang!

Skrevet

gutten min hadde seprasjonsangst i 3mnd han. endelig over et. nå er det greit med alle å er ikke så mammadalt lenger

Skrevet

Uff jeg lurer på om det har begynt allerede. Vesla er bare 3 1/2 mnd. I går var vi hos morfar, og han holdt henne. Alt var såre vel helt til hun så meg stå en meter unna, da oppdaget hun at det ikke var jeg som holdt henne og hylte i et kvarter. Det er vel kanskje så tidlig at hun bare søker trygghet hos meg og er usikker på andre, håper bare det ikke forsetter og at jeg lager en skikkelig mammadalt ;-)

Skrevet

Tulla mi på 3 mnd. er skikkelig mammadalt, griner som en stukken gris vis noen andre enn meg mot formodning skal holde henne.Pappan går det greit med

Skrevet

Min er 9 mnd og har ikke hatt noen store problemer med dte, han ser etter meg når jeg går og han blir igjen hos bestemor og sånn, men ikkeno grining og styr ellers:)

Skrevet

Sebastian på 4,5 mnd kan sitte på fanget til andre, men han liker å ha kontroll på hvor jeg og pappaen er. Hvis han er litt utrygg kan han følge oss med blikket og snu seg etter stemmene våre, men det tar ikke lange stunden før han varmer opp og koser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...