Diosa Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg føler nesten at jeg har mistet all tro på at jeg kan bli gravid igjen, og dette sliter veldig på meg, for vi begge vil så gjerne. Jeg brukte ikke prevensjon på 1 år, vi prøvde aktivt i 7 måneder før jeg ble gravid. Det endte, dessverre, i en SA to måneder etter. Nå er jeg inne i min 9 pp etter SA... Hva synes dere, bør vi gå til utredning? Jeg fyller 33 år i juni, og vi prøver på vår første.
starfire Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Foreslaar at du tar kontakt med fastlegen din, og tar en samtale om det med han/henne. Eller dersom du har lyst aa proeve deg paa litt alternativt, kan du visualisere deg gravid. Paul McKenna snakker om dette aa se deg for deg i den situasjonen du oensker aa vaere i, og paa den maaten "programmere" deg selv dit. (egentlig visualisering, men han bruker vel ikke samme ordene som Jose Silva) Send meg gjerne en PM. Litt privat aa legge ut om det her.
starfire Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 PS. Dessuten gidder jeg ikke en diskusjon ang alternativ behandling her inne. Alternativ behandling har hjulpet meg mye, saa kan godt fortelle litt mer om det privat, hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå