Gå til innhold

vet dere hva som forundrer meg litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor svart/hvit verden egentlig er for enkelte. Tenke seg til om man er borte 5 min for mye fra babyen sin a! OJ OJ OJ... Og ALLE barn er jo selvfølgelig like. Ikke minst er ALLE foreldre like også. Så for oss som takker ja til litt avlastning. Vi driter i barna våre vi. Det er derfor vi har fått barn. Gjerne fler også. Sånn at vi kan få muligheten til å drite i dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart. 80% av dibbere er fordømmende kjærringer som tror at det er dødssynd nr 1 å være uenig eller gjøre noe anderledes enn de selv. De kjemper tilogmed for retten til å slenge dritt om venner og bekjente på nett. Du kan ikka ta alt du leser her innover deg. Tar du alt dette seriøst kommer du til å få problemer...

Skrevet

Vel, Sweet Amber, DU står ihvertfall for noen av de 80 prosentene selv!

Kan ikke unngå å lese noen av de krasse svarene dine. Lurer på om du har problemer om dagen? Du var ikke slik før.....

Skrevet

Har skjønt for lenge siden at jeg ikke skal ta ting seriøst her inne. men enkelte er jo så bombastiske i meningene så det er til å få fnatt av. Jaja... Har vel nok selvtillit da. De gjør jo selvfølgelig ALDRI noe galt. Kan alt.. haha.. Føler med de nye som kommer inn her som leser sånne ting, og i værste fall tror på det... uff...

Skrevet

Piss, jeg forventer ikke at alle andre skal gjøre som jeg. Ër forresten ikke her for å sleike ræv heller, dib er tidsfordriv mens småtten min sover. Godt det ikke er mye av permen min igjen da, siden jeg har blitt så fæl;P

Skrevet

Bare hør hvordan du svarer! Det stemmer det jeg skriver. Du har skikkelig stygg måte å skrive på.

Vi er alle dibbere som er her inne som tidsfordriv, men klarer likevel å holde oss i skinnet og ikke snakke som en bryggesjauer!

Skrevet

Hehe, er du kanskje en av kjærringene som har fått beskjed om at det ikke er pent å slenge dritt om venninder og bekjente på nett?

Skrevet

Så vidt jeg vet er ikke krangelsiden her!

Skrevet

Kaller du dette en krangel? Kanskje litt hårsårt?

Skrevet

hvorfor starte en krangel med en anonym person som tydeligvis vil lage uro her inne igjen.

Ikke så lenge siden vi hadde en tråd her om at vi skulle overse de anonyme som bare lager kvalm.Håper vi kan klare å gjennomføre det.

Skrevet

Men denne anonyme startet vel ik dette for å lage kvalm.. el? Sånn tolka ik jeg d hvertfall..

Skrevet

HI her. Nei, det gjorde jeg ikke. Og jeg har kun skrevet ett til. Det som ble skrevet 17.40. Resten er det en annen anonym som har stått for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...