Chaiemae Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Ønsker du å sette inn ett eller to egg dersom du får valget? Utfra det jeg har lest så virker det som om private klinikker er litt mer åpne for å sette inn to egg enn det offentlige er. Selv heller jeg mot å få satt i to egg dersom jeg får muligheten.
Storkfrøken69 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg går helt klart for 2 hvis ikke Lindenberg har gode argumenter for 1.
Oh'rly Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hvis jeg går for IVF har jeg store planer om å grine meg til TRE! ;-) Kan ikke si annet enn at jeg har liten tro på både eggene mine og resten av understellet - det har ikke imponert hittil ihvertfall!
evigprøver Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Du får ikke satt inn tre i Norge, men drar du til utlandet er det lettere. Jeg drar snart til Riga i beg. av juni, har eggdonor der som venter på meg. har tenkt mye på dette med anntall egg, men etter at jeg så et program nylig om komplikasjoner og kamp i livmor mellom fostrene når det er flere enn 2, har jeg kommet frem til at det er bedre å satse på 2 og få 1 eller 2 barn som er fullbårne og friske. Det kan være store koplikasjoner når det er flere. men lykke til! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå