Gå til innhold

når legger barnet seg med hodet ned??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer veldig. På førstegangs snur ofte barnet seg en stund før (en måned eller noe?), men den kan finne på å snu seg dagen før, om den vil. Jeg trodde også at han aldri ville snu seg, men da jeg var i uke 33 hadde hn plutselig stumpen i været, og hodet nesten festa ;-D Så det er fortsatt masse med mulighet for at den har hodet ned ved fødselen :-)

ja var hos legen i dag... den hadde snudd seg, men ikke festet seg... men den kom ikke til å snu seg igjen for det var det ikke plass til... hehe... så da er det bare å vente til hodet fester seg da... så kanskje bekken-problemene løsner litt... hehe...

Jeg er i uke 30 og ungen min snur og vender på seg flere ganger daglig. Pga diabetesen min har jeg oftere UL og det har vel vært omtrent annenhver gang med rompa og hode ned.

Han har fortsatt veldig god plass der inne så jeg regner med at det kommer til å fortsette slik noen uker til.

Annonse

Jeg er i uke 32, og min pode har ikke snudd seg ennå. Er litt spenning i dette nå fremover ;-) Men en ting.. kanskje teit, for det er jo bare sånn det skal være.. men er det bra for babyen å ligge oppned i så mange uker da?? Innbiller meg at han "trimmer" og har det kjekt når han har muligheten til å danse rundt :-D Så kanskje han har best av at snuingen ikke skjer for tidlig??

Jeg var på ul i går og da lå han med hodet ned. Gjorde det for 4 uker siden oxo, men han har snudd seg en gang i mellomtiden. På ul for 5 uker siden sa de at han lå i seteleie :S Men nå virker det som han ligger som han skal, og vil gjøre det fram til termin.

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...