krabbe Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 hva gjør vi? på en måte er det greit at hun ikke tar smokk, så slipper vi avvenning seinere, men er det ikke like problematisk å venne henne av å gnage av seg armen, spise på gensern o.l.? Hun er tre måneder, og NEKTER smokk... spytter den ut eller brekker seg. Og jeg kan da ikke amme henne hver gang hun begynner å spise frenetisk på den armen heller...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 bare teip smokken rundt hodet ..det gjør jeg ...fugerer heilt fint
*Sjokomelk* Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 håper virkelig det var ett tulleinnlegg anonym... hva med en bitering eller noe annet å sutte på ?
milk Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Dypp smokken i mm før hun får den i munnen. Fungerte her! Men det har du kanskje prøvd? Prøv en annen type smokk!? Gi henne en bitering som har ligget i kjøleskapet. Eller sånn babyfeeder eller hva det nå heter? Sånne nett som gjør at de ikke får fruktbiter eller grønnsaker i halsen, men du kan bruke isbiter som hun kan suge/tygge på? Bare prøver meg litt frem her:o)
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Skyll eller dypp smokken i vann før du gir den til henne. Vi måtte prøve oss litt frem og endte opp med Nuk-smokkene. Alle andre smokker ble for store for minsten.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Tok oss 4 uker med smokketrening før hun tok den. Og da var det NUK smokkene som fungerte. Hadde da prøvd alt annet.
krabbe Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 da skal jeg prøve å dyppe smokken i mm neste gang. har prøvd alle mulige varianter av smokker, både silikon og latex, men nuk har jeg ikke vært borti.. hun klarer ikke koordinere å holde en bitering og føre den til munnen enda, så det må vi nok vente med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå