Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Gjort det en stund! Samme plass hver gang. Lager ett rart uttrykk når han gjør det, akkorat som det er vondt nesten! Er redd det er noe galt :-( Huff Noen andre som har barn som gjør det? Blir så bekymret!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Nja, min gjør også det, men det er mest når han er trøtt og skal sove. Han har atoposk eksem og det er den flekken hvor det kommer igjen oftest. Mistenker at det klør litt. Det er nok verdt et legebesøk, selv om det kan være tilfeldig:) Lykke til da.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Han har ikke eksem ellr noe som tyder på at det plager han utvendig. Derfor jeg bir litt redd og tenker det er noe inni :-(
Skrømti Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Gutten min tar seg ofte til hodet, på kinnet med flat hånd, når han er trøtt. Det kan jo godt være det er derfor din gutt og gjør det. Dersom du fortsatt er bekymra kan du jo nevne det for helsesøster neste gang du er der? ( om det ikke er så lenge til da, dumt å måtte gå rundt og tenke på allslags)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Har ikke tenkt at han kan være trøtt. Kanskje. Er bare det utrykket som nesten sier at det er vondt....skjønner :-)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 MEn når min er trøtt ser han veldig "synd på meg" ut.. Kanskje din gjør det samme. Prøv å sjekk etter når han gjør det som verst og se om det kan være bare pga tretthet:) Ellers er det ingen som tror du er hysterisk om du går til legen til uka:) Greit å få klarhet i tingene.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2007 Hehe, kan jo hende da :-) Får legge merke til tidene i morgen da :-) Takker :-) Tror alle leger tror vi førstegangs er hysteriske......hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå