Gå til innhold

mine verste sider kommer fram,,,,hjelp!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda,gravid og kjempefornøyd er jeg!! Ihvertfall nå når kvalmen virker litt snillere.

Gleder meg ,,,,,vi gleder oss,,,til dette lille miraklet,,,til å bli mor og far!

Heldigvis er hormonene snille med meg enn så lenge,så jeg holder ikke på å jage far ut av huset med svingenede humør,,,MEN,mine værste sider kommer fram,,min usikkerhet,,,min sjalusi,,,jeg er så redd for att jeg skal miste kjæresten til en yngre mere leken berte(han er noen år yngre enn meg),,,jeg er redd for att han skal føle seg innestengt med meg siden jeg ikke er i form til å være sosial,,jeg er mye trøtt,,,,,vet jo att han forstår og er glad i meg,,,vi hadde jo planlagt dette lille underet,,,men inne i meg er en daglig kamp for å holde selvfølelsen oppe. Denne usikre siden av meg selv er noe jeg har jobbet mye med og trodde jeg hadde fått nogenlunde bukt på,,,,men den er i full blomstring nå!

Er det noen som kjenner seg igjen? Hvordan kan jeg stoppe disse panikk følelsene før de spiser meg opp?

Hilsen stort sett positiv og sterk jente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg godt igjen jeg! Har akkurat samme problemet, kanskje ekstra mye tidlig i sv.skapet... Var sjalu, sikker på at han hadde noen andre, og følte meg stygg og oppblåst. Tror egentlig det er ganske mange som sitter med slike følelser. Tenk på alle forandringene som skjer i kroppen! Så det er kanskje ikke så rart..? Med meg har det gradvis gått over... Tror kroppen trenger tid på å venne seg til alle forandringene..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...