mathilde Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Syntes ikke jeg gjør annet enn å amme, annenhver time. Her mangler ikke på melken heller. Junior er 6 uker- sånn sett ikke store karen, men... Hvor ofte ammer dere med små beibiser? Og hvordan er nettene? Her er det to natt-amminger etterfullt av en drøss med runder på morgenen... ZZZzzzzzz
Gothminister Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Akkurat det samme her med en på 6 uker,men han spiser 3 ganger om natta. Og med natta mener jeg fra han sovner kl 22.00-ca 07.00.. Henger ikke så mye i puppen lengre på kveldstid som han gjorde før,men er oftere på kvelden enn på dagen.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Min ville ha mat annenhver time omtrent døgnet rundt den første tiden. En grådig liten kar ja : ) Det begynte å bli betraktelig lettere fra 3månedersalder da. Da begynte jeg å føle meg litt våken igjen ; )
Duddlidu Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Sånn var det her og!! Alt fra 1,5 - 2 timer i mellom hele tiden. Holdt på å bli gal!! Hadde også 2 - 3 nattamminger, og ble helt gåen, så jeg sender over noen hold-ut-klemmer. For om du holder ut, så blir det bedre, det LOVER jeg! Noen babyer bare er sånn tror jeg, men helsemessig så er det verdt å holde ut den tiden han trenger så mye, så mye lykke til til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå