Gå til innhold

Flere Reductil-brukere som står "på-stedet-hvil" på vekta???

Anbefalte innlegg

Blir så motløs! Har gått på Reductil i 9 uker nå, og de første 4-5 ukene "raste" jeg ned i vekt: -5,4kg. Både jeg og legen var veldig fornøyd med det.

Men så stoppet det! Har liksom gått ned -0,6kg siden!! Andre som opplever det samme?

Flott å se alle her inne som raser ned på vekta altså, men nå begynner jeg å miste motet... Hadde vært kjekt å visst om andre også har opplevd dette.

Har jobbet med kosthold og trening mer eller mindre som i starten, men har jo hatt ett par uker hvor først babyen var syk, og så meg, så da ble det jo mindre aktivitet. Men likevel... Såååå lite resultat???

Ja ja... Går å tar meg en effektiv trilletur. Så venter jeg spent på svar! :-)

Fortsetter under...

Ja jeg og...gikk ned en del i starten, men så har det vært 100 gram, 400 gram osv..Men jeg vet at det går nedover og det gjør det hver eneste uke. Så lenge det går nedover vil det jo bare ta litt lenger tid. Vil gjerne ned fort, men trøster meg med at huden og kroppen tilpasser seg bedre når det går sakte. Jeg trimmer og alt jeg...så det må bare være at ting stopper litt opp av og til! Kan jo godt være at det løsner etterhvert igjen. Merker det jo på bukser, klær osv og det er jo litt hjelp da!

Jeg holder motet oppe og går heller saktere ned enn å ikke gå ned i det hele tatt;) Men er småkjipt når jeg veier meg og bare går ned noen hundre gram altså!

Da var trimturen unnagjort og plenen klippa! Alt hjelper, gjør det ikke!?? Frustrerende dette her. Og kun 2 uker til jeg drar til syden....! Hjelp! Så til uka blir det treningsstudio HVER dag! Skal jeg sprade rundt i bikini der nede, så får jeg ta ett skippertak nå!

Er forresten tilbake på det samme som jeg veide da jeg ble gravid nå, men veide mer enn "normal-/idealvekta" mi da jeg ble gravid, så har ca 10kg igjen til målet, minimum 7kg.

Så Twig, er du med på å gjøre en innsats? :-) Mener å huske at vi starta nokså samtidig, mulig du starta litt før meg? Husker deg fra da jeg starta på Reductil, og jeg fulgte med en del på sida her.

Vi kan enda rekke mye før sommeren og varmen er her, ser det ut til! :-)

Ville bare minne dere på en ting, som dere nok allerede vet.

Sålenge dere trener i tillegg, så vil jo det sies at du bytter ut fett med muskler, samtidig som du forbrenner fett. Og muskler veier mer enn fett.

Så ikke vær så fryktelig opphengt i hva vekta viser, men heller hvordan klærne passer.

Og er man veldig opphengt i hva vekta viser,og du veier deg ofte, så kan det ha motsatt effekt på kroppen. Da at du heller går opp enn ned i kg!

Så jeg tror det kan være lurt å prøve å slutte å tenke på vekta hele tiden.

Og JA!!!!! jeg vet det er vanskelig.hehe

Annonse

Kjenner godt til det! Myyye som skjer her også for tiden, så dagene bare flyr, og plutselig er det kveld igjen, og så var den dagen over.

Jaja, det er vel bare å sette igang, booke barnevakt og trening til i mårrå!?! He he... Har vært på shopping i dag, til sydenturen som nærmer seg med stormskritt, så en god time med trening i mårra gjør seg nok!

Go girl!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...