Gå til innhold

ER DETTE NORMALT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gutten min ligger å sover enten i senga, vogna eller hvor d måtte være må jeg ofte gå å sjekke om han puster.. vet ikke hvorfor, han er 5 mnd... er ikke så hysterisk som jeg var i begynnelsen da.. Andre som har d slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt vil jeg tro. har det på samme måte, selv om det ikke er så ofte som før.

Skrevet

jeg er også sånn at eg må sjekke lille gull når hun sover.. hun e bare 1mnd da..hehe..

Skrevet

sjekker det på begege enda jeg,, og de er 3 og 1 år

Skrevet

Jeg sjekker enda, jeg. Lillesnupp er 7,5 mnd.

Tror jeg kommer til å sjekke leeeenge =)

Skrevet

Ja, jeg driver også sånn og hun er 7.5 mnd nå. Hun ligger å sover i vognen på verandaen og jeg var nettopp ute og kjente at magen gikk opp og ned. Vet ikke når jeg kommer til å slutte med dette :)

Skrevet

Jeg sjekker hele tiden. Litt hysterisk kanskje, men min kar vil kun sove på magen, derfor sjekker jeg ekstra mye. Våkner flere ganger på natten kun for å sjekke at han puster. Han er 5 mnd.

Man har jo hørt så innmari mye om krybbedød. Tror kanskje det er derfor vi mødre sjekker at de puster hele tiden. Mannen min har det ikke sånn. Lurer på hvorfor han ikke er like hysterisk som meg...

LL

Skrevet

Jepp jeg sjekker hele tiden. Tror at jeg har fått de fra min pappa, han er også sånn...

Skrevet

Jeg er ikke sånn veldig nervøs, men skal jeg først sjekke på henne kan jeg vel likegodt sjekke at hun puster også?(og det finnes ingen tvil med lille snorketøtta mi:p)

Skrevet

Ja, jeg gjør akkurat det samme og junior er 4,5 mnd. Prøver å høre om han puster uten å prike i han:)

Skrevet

Jeg har akkurat sluttet med det. hun er 10 mnd. Sjekker en sjelden gang, men ikke sånn som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...