Gå til innhold

Noen her inne som er frivillige alenemødre som i at dere har gått selv?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann. Ja det er ikke lett men det går. Jeg er alene med tvillinger, og har vært det siden de ble lagd. De er nå 4 mnder og vi har det bra, selvfølgelig skulle jeg ønske jeg hadde hatt mer søvn, men man venner seg til alt. Siden du bare skal ha en unge så er det vel ikke så mye å tenke på, hvis du vil ut så er det jo bare å gjøre det, men da håper jeg at du har tenkt på alt det andre, hvem som skal hjelpe deg, kontakt med faren osv. det er mange flere spørsmål enn bare det å klare seg, Trur du vet svaret allerede. Men lykke til i hvertfall, det blir tøfft uansett, men eller uten mann...

Klem fra litt sliten men veldig lykkelig tvillingmamma

Heisann!:)

Eg forlot barnefaren til mi ufødte snuppa.

Forholdet var ikke bra for verken meg eller d ufødte barnet.

Eg ville tilby jenta mi noe bedre enn et hjem der far og mor ikke er glade i hverandre, og der d er konstant krangel.

Prøvde på å redde forholdet, men d var nyttesløst.

Han ble veldi bitter på meg etter at eg gjorde d slutt, og ville ikke prate me meg på ca 4mnda.

Men vi har nå begynnt å prate igjen og, han har klart å legge d meste av bitterheten bak seg (men ikke alt)

Men vi hadde bare hvert ilag noen måneder, så forholdet vårt hadde kanskje ikke d grunnlaget som deres forhold.

Av og til fungerer bare ikke et forhold uannsett hvor mye man prøver, har d mye bedre no enn eg hadde d i forholdet me barnefaren:)

Lykke til uannsett va du velger å gjøre!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...