Gå til innhold

Hva er forskjell på dunpose,voksi og lammeskinnspose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trengeren liten forklaring...new in the game:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn i første omgang så er dunpose av dun, lammeskinn med lammeskinn og voksi med ull.

så er det vel litt disign også. har ikke så mye peiling jeg heller men har nå voksi selv.

Skrevet

Dunpose er den som ser ut som en sovepose. Disse er ofte vann- og vindtett, og er fylt med god dun slik at de er varme.

Voksiposen er fylt med ull og er som en konvolutt med knapp i som du kan kneppe opp når barnet vokser ut av posen. Denne er veldig god og varm, og er kjempegod i veldig kaldt klima.

Lammeskinnsposen er en varm og god "sovepose" som er kledd med mykt lammeskinn på innesiden.

Skrevet

Er jo for varmt til disse nå- ivertfall på østlandet, men jeg sverger til voksi ettersom man har den lengre (3 års alder). Lammeskinsposen vokser de ut av når de er 3-4 mndr.

Skrevet

Jeg har lammeskinnspose og tror jeg kommer til å bruke den på gutten ihertfall neste vinter også. Han er 5 mnd og snart 70 cm lang, han har god plass enda da:) Har akkurat kommet tilbake fra østlandet nå og jeg har lagt vekk skinnposen for i år, så nå ligger han på lammeskinnet sitt i stede. Har dynetrekk med ullteppe inni over han da, perfekt:)

Skrevet

Går an å kjøpe sommerdyne til voksiposen. Har ikke prøvd det selv, bare vet at det fins.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...