Gå til innhold

dere som fortsatt barberer dere der nede...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal helt klart fortsette med det hele veien til ungen kommer og har ingen planer om å slutte etter d nei. Gjorde d forrige gang oxo. Slipper i hvertfall å ha masse blod i håra...(ÆSJ!!!!!) Kommer aldri på tanken at jeg skal la det gro der ever agan nei....!! Gjør d bare ikke hver dag nå som j begynner å bli litt større da,men går maks 3 dager før d er borte igjen ja...

Samme her, prøver så godt jeg kan å stusse litt inni mellom for å føle meg "velstelt", men er vanskelig å komme til, selv ved bruk av speil ;) he he... Har nok med legger og armhuler nå egentlig... men alt er jo opp til hver enkelt og hva man klarer og vil ;) Det siste jeg tenker på faktisk er hva andre synes, det viktigste er hvordan en selv har det med seg selv, tar for så vidt litt hensyn til min mann da, bitte litt hvertfall ;)

Annonse

hvordan man får det til??? hmm.... har du ikke en "bedre halvdel" som kan hjelpe deg da?? speil er et annet tips... jeg selv bare kjenner meg fram... har gjort det i så mange år at jeg kan gjøre det i blinde... lykke til... hehe.... å det er ingen skam å spørre om hjelp.... det er tross alt han som skal se der nede... vi ser jo ikke ned dit lengre... hehe

jeg har bare tatt en sjangs jeg til nå... hehe.... prøvd å barbert litt hvertfall... men nå har mannen min foreslått å hjelpe til, så da ser det vel ikke så bra ut lengre.. hihi ;)

ellers så må man vel bare prøve å føle seg frem hvis man ikke har noen til å hjelpe...

Eg har klart å sjå fram te nå, men må nok bare kaste inn håndkledet for nå går ikkje det lengre.. Enten er det å ty til å "famle i blinde", men for min egen del så vett eg ikkje om eg heilt tørr det med tanke på den skarpe høvelen, så det blir nok te at eg sleppe gubben te for å hjelpa.. =)

et tiprs er:

dra å få bikini eller brasiliansk voksing... vondt men hvert det.... må lide for skjønnheten...

oxo hvis du gjør det noen uker før termin så holder det lenge etter du har født oxo... så slipper du å tenke på det en stund ;)

klem

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...