Gå til innhold

TILLAB !!!!!!!!!!!!!! Hva vet du om såkalt orb'er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det du som kunne litt om "overnaturlige" ting?

De diskuterer orb'er inne på skravle. Det er ei dame som har tatt bilde av jenta si, og ha fått en skygge på bildet ved siden av jenta sitt hode.

Hva vet du om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt slik at du ser det

Skrevet

Det kan jeg lite om egentlig...

Wicca, sjaman eller Twig kan kanskje mer?

Men det jeg vet er at det kan være flere ting og mest nærliggende å tro er at det er en såkalt "sjel".

Det er mest sannsynlig et avdød familiemedlem som da vokter over barnet og vil fremkomme som en "orb" eller som en diffus lys flekk på bildet i umiddelbar nærhet av barnet.

Disse kan det være flere av og de vil variere i styrke ettersom hvor sterk "sjelen" er. De kan også fremkomme som lysstriper eller lignende.

Skulle man derimot få en mørk slik "diffus flekk" på bilde vil det ofte da vurderes til å være en sjel som har noe uoppgjort, "ond" om man vil, som ønsker å påføre eller frembringe ulykke. (noe jeg igrunn ikke har tro på gitt)

Og så må man selvfølgelig vurdere hvorvidt man tror på det eller ei, men at det er mer mellom himmel og jord enn vi er klar over, ja det er det ingen tvil om;)

Skrevet

takker for svar!

Skrevet

Bare hyggelig.

Og nå må jeg jo inn og titte på skravla og se hva som står der:p *nyskjerrigpetrine*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...