Gå til innhold

Kjære ivf m/prins :)

Linemor m/ twins 2007 og 2010

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg :)

Beklager at jeg ikke fikk svart deg på tråden vår for lenge siden... Tiden flyr! Men nå legger guttene seg 1930-2000 hver kveld, så da har jeg bedre tid til å skrive :)

Gratulerer så mye med en liten prins i magen!!!!!!!! :)))))) Så utrolig gøy!!! Tenk at vi begge skulle få oppleve å bli mor i 2007, og til gutter :))))) Gled deg til å bli guttemamma, det er kjempegøy :)

Hvordan går det, formen fin? Hvor langt er du på vei nå? Termin? Har dere tenkt på navn?

Du må ta vare på denne tida ivf, jeg savner magen. Savner å kjenne sparkene, savner spenninga og tida på sykehuset. Jeg savner i grunn hele opplevelsen som førstegangs gravid og førstegangs fødende :) Det er ei spesiell tid, som vi er veldig priviligerte som får oppleve.

Men hjelpe meg så stort og gøy det er med babyer :)) Du har så utrolig mye å se fram til. Tida går veldig fort, så vi filmer og tar mye bilder av våre to små skatter.

De er faktisk 4 mnd i dag!

Jeg må ned til guttene som er lei av å ligge under lekestativene, men jeg lover å svare deg denne gang :)

Gode klemmer fra

Fortsetter under...

Hei vennen! :o)))

Åååå, så gøy å høre fra deg!!! Tenker på deg rett som det er og skjønner godt at du ikke har tid til å være inne på BIM. Det er jo såvidt JEG har tid!:) Så godt å høre at du har det så bra med guttene dine. Og gratulerer med 4mnd. idag! :o)

Men du, hadde du giddet å opprette en profil, bare sånn raskt og gale.... Har noe på hjertet, men som jeg ønsker å holde privat. Så tenkte jeg at kanskje du kunne hjelpe meg....

Jeg går faktisk over til 3 trimester om 3 dager!!!! Tiden fyker.... Har termin 15.august.

Navnet på skatten vår har vært klart lenge og det skal du få vite inne på mailen på profilen som jeg håper du oppretter :o)))

Kos deg meg guttene så lenge, så håper jeg vi prates snart igjen!

Mange klemmer til deg og dine to gutter fra meg og min gutt :o)))

Hei igjen! :o)

Hmmm, det var det da.... Om jeg ikke husker feil så går du bare inn på nikcet ditt. Du ser at nicket er uthevet og med farge under innlegg, sant? Klikk på nicket ditt og du vil få frem "din side" som du bare rabler ned noe, så har du profil og kan motta e-post.

Da kan vi maile hverandre privat :o)

LYKKE TIL!

Klemmer :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...