Tpop Skrevet 19. mai 2007 #1 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen av dere som skriver at dere har mange kynnere, men hva er mange kynnere? Har dere telt dm? Jeg har hatt i mange uker at magen strammen\r seg opptil 5 ganger pr dag, spes hvis jeg driver med noe. Er sykmldt så jeg tar livet med ro stort sett så har tid til å slappe av for de kan være ubehagelige avogtil. Regner med at dette er kynnere,men jeg har kynnere nå også men de begynner å bli mer ubehagelige enn tidligere. Lurer på hvor mange som er for mye på en måte? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9338686-ang-kynnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamamaria Skrevet 19. mai 2007 #2 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg vet ikke akkurat hva som er FOR mye, og jeg har heller ikke tellt dem. Men jeg har noen dager der jeg har opptil flere i timen, og det synes da jeg er for mye da. Jenta mi ligger veldig langt ned i bekkenet og trykker på livmorhalsen. Heldigvis fikk jeg sjekket at livmorhalsen fortsatt er lukket, så ingen fare for for tidlig fødsel ennå, men jeg ble 100% sykemeldt ut svangerskapet og må ta det veldig med ro, nesten ikke husarbeid osv. Dessuten har jeg fått (begynnelse på) bekkenløsning også og kan ikke gå og stå mer enn noen minutter :-( Så lenge jeg ikke gjør så mye går det rimelig greit, selv om jeg da også har kynnere, men f.eks. idag har jeg vasket et par vinduer og det merker jeg godt... fikk masse kynnre etterpå, så fikk beskjed fra min kjære om å legge meg ned på sofaen. Mine kynnere er forresten også veldig ubehagelige... noen ganger må jeg puste meg gjennom dem :-( Hadde sånne kynnere på slutten av siste svangerskap, men da kun siste mnd ca (hadde lettere kynnere siste 3 mnd ca). Jeg synes også det er altfor tidlig å ha sånne kynnere, og var derfor også jeg fikk sykemelding. Er kun 22/23 uker på vei, så vår lille skatt er nødt for å være i mamma's mage en god stund til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9338686-ang-kynnere/#findComment-9342086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tpop Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Har nå ikke nevnt på til legen at jeg har kynnere en gang jeg da, for har vært sykmldt pga andre årsaker(bekkenløsning og andre plager) Kanskje jeg skulle gjort det, noen dager er det lite av dem, mens andre så er takvis gjennom ratt halve dagen før det roer seg. Jeg hadde ikke kynnere med førstemann før helt på slutten, slik at jeg har aldri satt meg inn dette her. Trodde det var helt ufarlig. Får også kynnere nå hvis jeg går med det jeg har pga bekkenløsningen, må som regel ha det av meg, så har gitt opp med å bruke det. Det strammer slik det skal, men kynnerene blir vondere av det. Får i tillegg avogtil forferdelige dragninger i muskelaturen som kan variere på sted fra gang til gang, da triller tårene, og jeg må puste meg gjennom de. Heldigvis er det kanskje bare en gang i uka det kommer da. Jeg vet nå ikke hva det er . Det er ikke alltid det er rundt livmoren, men kan være litt mer på siden av magen. Den siste uken har jeg hatt kempestor og takvis hard mage store deler av dagen, føles som den skal sprekke avogtil og føler meg høygravid til tider. Tror ikke det er luft som gjør det, men kynnerene. Får kanskje følge litt mer med da med disse kynnerene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9338686-ang-kynnere/#findComment-9346391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå