Gå til innhold

hva om det skjer igjen....


klomsine

Anbefalte innlegg

Jeg var gravid for 8 år siden, mistet denne pga en sykehustabbe.... videre fulgte problemene, jeg fikk kreft...ble oppdaget tidlig og dette er nå helt borte. Prøvde å bli gravid igjen men ingenting skjer.... Jeg vet nå at jeg er gravid. Og tro meg at jeg og min samboer er kjempeglade for dette. Jeg hadde jo fått beskjed om at jeg ikke kunne få barn uten operasjon. Jag hadde visst tette eggstokker. Operasjonen har jeg ikke tatt men nå er jeg her. Hva skal jeg gjøre??? Jeg er glad men gråter i fortvilelse. Hva om jeg må igjennom alt en gang til??? Jeg gruer meg men håper alt går bra. Prøver å tenke positivt men tankene ligger alltid baki der... hvordan skal jeg få fokuset der det burde være???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke lett å si..

Bekymrer meg mye jeg og, det er jo ikke helt bra :)

Jeg ville ringt til lege og hørt om hvordan oppfølging du får herfra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å ikke være på BiM eller andre gravid-forum. Her står det lat for mye om dem som det går galt med og som mister, man kan bli psykisk nedbrutt av mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres ut som at du har hatt det tøft!

Jeg forstår godt hva du mener, jeg hadde en spontanabort i februar og er gravid igjen nå. Er ikke like superglad nå som sist jeg var gravid, fordi jeg er redd for at det kan gå galt igjen. Men heldigvis får jeg komme til tidlig ultralyd (i uke 9) hos gynekologen min, slik at jeg kan få litt mer ro i sjela. Hun sa at hvis man ser hjerte slå i uke 8 eller senere, er det bare 5% sjanse for å abortere likevel.

 

Jeg syns du skal snakke med legen din eller jordmor om hvordan du har det, og høre om du kan få komme til tidlig ultralyd. Så bør du gjøre dem oppmerksom på hvordan det var sist, slik at de kan legge best mulig til rette for deg denne gangen.

 

Det er helt naturlig å være engstelig og bekymret når man har vært gjennom noe slikt, og du er hjertlig velkommen til å være her inne på BIM, for vi er flere som har gått gjennom aborter og er gravid på ny; med et håp om at det kan gå bra denne gangen. Selv om ingen har hatt de samme opplevelsene, har vi jo noe til felles, og det kan være fint å dele dem og støtte hverandre:)

 

Jeg ønsker deg lykke til, og håper det går fint med deg videre! Gratulerer så mye med spiren!

 

Når har du termin, forresten?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...