Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres små å spise selv? Min frøken er 18 måneder og har så smått begynt litt. Føler hun er litt sent ute. Ikke drikker hun så godt selv heller, bruker tuttekopp fremdeles. Ser det er blitt litt bedre i det siste. Men det er vel sikkert ingen mal å det heller:-)

Det har vel også litt med hvor mye man skal tillate de å grise å tulle. For her blir det mye griseri..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har spist selv siden hun var rundt året tror jeg. Nå er hun 17 mnd, spiser alt selv og drikker fra glass helt alene. Har blitt og blir masse griseri ja! he he.

Skrevet

Snupp har spist brødskive selv siden hun var godt under året. Spiste tidlig med skje, drakk fra vanlig kopp fra hun var 13,14 mnd. Nå er hun 20 mnd og nekter å bli matet med noe som helst. Har kjøpt et sånt langarmet maleforkle som vi bruker til middagen. Myyyyye gris! ;o)

Skrevet

Andrea spiser brødskiver og middag selv. prøver å lære henne å drikke fra glass... hun får det sånn passe til, men ender som oftest med å bli klissvåt=)

Jeg har alltid en klut klar slik att jeg får vasket opp alt griset med en gang hun er ferdig å spise=) for MYYYE gris blir det;)

Hun er 15 mnd.

Skrevet

mini er ett år og han spiser skive selv, og drikker av tutkopp,

Mens jeg har en på 3 år og , som griser noe veldig når hun spiser enda...

Så de er jammen forskjellige ja

Skrevet

trollet mitt på nesten 19 mnd spiser alt selv. begynte å spise brød selv da hun var 12-13 mnd. middagen og drikke av glass begynte hun med da hun var 16 mnd. har vært en del grising, men hun er veldig lite glad i gris på hender og bord så hun spiser sakte og uten mye gris nå :) men kommer jo ann på maten og da. har som regel alltid på langermet smekke :))

Skrevet

Her har vesla spist brødskiven selv siden ho var 15 mnd.. noe middag også, ikke alt ;)

Glass har vi prøvd lenge, men ho setter det bare på huet enda :) ho er 20 mnd

Skrevet

Lillesnupp her på 16 mnd spiser og drikker alt selv, men griser veldig!

De to eldste har har spist veldig pent og uten grising faktisk fra første stund, så blir helt satt ut jeg av hvordan lillesnupp klarer å grise så mye av et måltid.-)

Så hun på 2,6 blir det aldri noe søl av, men hun på 16 mnd ser det ikke ut etter:-) Men har nektet å bli matet i flere mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...