Gå til innhold

97 dager igjen - tungt!

Sprellemamma

Anbefalte innlegg

Hei!

Har begynnt nedtellingen, gleder meg veldig til å få babyen ut til oss. Men håper jo han blir der inne en stund til :-)

De siste to ukene har jeg lagt veldig på meg, nå synes magen veldig. Har fått kommentarer på at jeg ser sprekkeferdig ut, og jeg har 3 mnd igjen!! Vel seg synes ikke jeg er så veldig stor da... Men han ligger så langt nede og presser på, så det føles ut på samme måten som det var rett før fødselen sist. Andre som har det på samme måten?

Og bekkenet har begynnt å trøble seg. Skal til fysio neste uke, var heldig og fikk time hos en som er veldig flike på bekkenløsning, så jeg håper at det kan hjelpe.

Men koselig er det jo å kjenne at der er liv her inne, han sparker og spreller - veldig kjekt!

(Storebror på 2 år ble sint da jeg sa at babyen sparket. Hans reaksjon var: "Nei! må isse det!" :-)

Klem

Fortsetter under...

Jeg har 74 dager til termin, og 68 til Ks, synes tiden går fort nå. Sliter mye med smerter i bekkenet og korsrygg. Det har gradvis tiltatt, må nok ta det litt roligere kanskje!!!!

Skal snakke med jm på mandag og høre hva hun sier.

Har mye kynnerer, til tider svært plagsomme, men slik har eg hatt det med de to foregående også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...