morra di Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Lurer på å kjøpe trille til vi skal på ferie når knerten er seks måneder. Carena Easy synes jeg ser grei ut. Men er det noen som har erfaring med denne? Er forresten knerten stor nok til å bruke trille når han er seks måneder?
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vi har denne og er KJEMPE fornøyd. Ryggen har tre innstillinger så det burde ikke være noe problem til din knert! Eneste som irriterer meg litt er at den av og til knirker i hjula og så glemmer jeg å smøre den og hører den knirken HELE tiden... hehe... Men alt kan fikses med litt crc olje!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Veldig god trille:)Anbefaler Carena på det sterkeste.
morra di Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 Takk takk - blir nok kanskje en Carena på oss da:-)
rødhette* Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Jeg hadde hørt både det ene og det andre om vogna, men endte med å kjøpe den. Er veldig fornøyd! Man får selvfølgelig det man betaler for, så den er ikke like god trille som en dyr sportstrille. Men som en ekstratrille/ferietrille er den helt knall! Har knirka, men litt olje gjorde susen. Lillegutt protesterte ikke når han ble lagt i den. Det er relativt god plass i kurven under, i tillegg er det en passe stor lomme bak ryggen til ungen, mot deg, som du kan legge nøkler, mobil og småting i. Utrolig praktisk med den glass/flaskeholderen oppå også! Så er den utrolig enkel å legge sammen, og å ta inn og ut av bilen! Vi skal ha den med på ferie, men har brukt den på turer til kjøpesenter og slikt allerede. Det står på vogna at den kan brukes fra 6 mnd, men vi har tatt den i bruk til lillegutt på 4 mnd for det. Ryggen kan jo legges nesten helt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå