Mamman til M&E Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Min har blitt 10 uker og jeg har ikke prøvd å gi han vann ennå, bare morsmelk, Lurer på om dette kanskje er litt dumt, ønsker jo at han skal venne seg til å drikke vann.
Liljefjes Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Jeg begynte ikke å gi henne vann før hun begynte med fast føde, og det gikk veldig greit! Alt på flaske er nammenam! En skal ikke gi de for mye vann når de bare spiser mm, for de blir mette av det, og det er jo ingen næring i vann da. Det er vel egetlig bare nødvendig når de har feber og er dehydrerte tror jeg!
MammaDilla Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har gitt vann fra dag èn. Når han har vært urolig og jeg hatt lite melk, så har jeg kokt opp vann og gitt til han. Ikke for at han skal bli mett, men for å slukke tørsten i påvente av at jeg skal få litt mer melk å tilby
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Gutten min er 10 uker, men han får bare mme da. Jeg gir han 20 ml vann hver kveld på flaske jeg.... Så han skal bli vant til det! Gi han litt vann du. Så lenge han ikke har normal vekt, og legger på seg )
MammaDilla Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hehe.. Du mener vel så lenge han HAR normal vekt og legger på seg ;p
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 hAHAHA... jo.. Gikk litt fort i svingene her... hehe
hårsår Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Jeg begynte å gi vann da hun begynte med grøt. Hun får det som avslutning på måltidet. Hun har ikke noe imot å drikke vann, og er nå vant til det. Til sommeren kommer hun til å få vann som tørsteslukker utenom måltidene også, men har foreløpig nok med mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå