79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har nettopp testet(hadde ikm i går) og den viste et kryss på cb!! Dette er min 9 pp, og endelig klaffet det!! Jeg er bare såååå glad, kom en tåre eller to oppe på bade. Har ikke fortalt det til mannen min ennå, han e ute på tur med hunden!!! Men jeg har vært ganske så sikker på at jeg vr gravid. Jeg har vært småkvalm siden torsdag i uke 19 (ca 1 uke etter el)...fikk veldig tidlige mensmurringer også. Ellers så kom aldri de 2-3 småkvisene jeg pleier å få noen dager før tr!!!! Jiiiippiii!! Håper dere andre kommer fort etter!!! Babystøv til de som vil ha... *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Gratulere så mye! ) Håper du får et fint svangeskap!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Grattis! tar gjerne litt babystøv jeg også
Athene75 Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 GRATULERER.....så koselig.....tar gjerne mot litt babystøv ja Lykke til
monic82 Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 gratulere så mye , håper svangerskapet går bra. har du fortalt mannen din det ennå ???????? tar gjerne baby støv jeg;););) lykke til klem
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 gratulere så masse:) æ tar gjerne imot babystøv i mange dosa hehe:) lykke te fremover å koz dæ skikkeli me svangerskapet å spirn:) klæm
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2007 Takk for alle gratulasjonene!! Ja nå har jeg fortalt mannen min. Han ble kjempe glad. Han sa han var glad for at svømmerne hans virker ennå......han begynte nesten å tvile på dem når d ble 8 pp`er uten klaff ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå