Gå til innhold

Jabadabadoooooo +++++++ blått kryss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp testet(hadde ikm i går) og den viste et kryss på cb!!

Dette er min 9 pp, og endelig klaffet det!! Jeg er bare såååå glad, kom en tåre eller to oppe på bade. Har ikke fortalt det til mannen min ennå, han e ute på tur med hunden!!!

Men jeg har vært ganske så sikker på at jeg vr gravid. Jeg har vært småkvalm siden torsdag i uke 19 (ca 1 uke etter el)...fikk veldig tidlige mensmurringer også. Ellers så kom aldri de 2-3 småkvisene jeg pleier å få noen dager før tr!!!!

Jiiiippiii!!

Håper dere andre kommer fort etter!!!

Babystøv til de som vil ha... *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER! :) tar gjene imot babystøv:)

Skrevet

Gratulere så mye! :)) Håper du får et fint svangeskap! :)

Skrevet

Grattis! :) tar gjerne litt babystøv jeg også:)

Skrevet

GRATULERER.....så koselig.....tar gjerne mot litt babystøv ja

Lykke til

Skrevet

gratulere så mye , håper svangerskapet går bra. har du fortalt mannen din det ennå ???????? tar gjerne baby støv jeg;););););) lykke til

klem

Skrevet

Så koselig. Gratulerer så myyyye :) Og lykke til!

Skrevet

gratulere så masse:)

æ tar gjerne imot babystøv i mange dosa hehe:)

lykke te fremover å koz dæ skikkeli me svangerskapet å spirn:)

klæm

Skrevet

Takk for alle gratulasjonene!! Ja nå har jeg fortalt mannen min. Han ble kjempe glad. Han sa han var glad for at svømmerne hans virker ennå..:)....han begynte nesten å tvile på dem når d ble 8 pp`er uten klaff :)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...