Liljefjes Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Når jenta var 3 måneder måtte vi det, for hun våknet av at vi snudde oss i senga! Skikkelig var lita jente. Men rommet hennes ligger rett over gangen til vårt rom, så jeg hører henne med en gang hun våkner da... ( hun griner aldri når hun våkner for hun vet at jeg kommer hvert øyeblikk) Den første natta sov jeg ca null, mens lillefis sov som en liten prinsesse - første gangen natta gjennom :-) Du merker det når det er på tide, uansett om barnet er stor eller liten!
rødhette* Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Vi flytta lillegutt over på eget rom når han var 3 mnd. Han skravla sånn at vi ikke fikk sove hehe. Har gått fint for både han og oss. Vi hører han når han skriker uansett.
børdi Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 vi flyttet eldste på egen rom når hun var 8 mnd ca, og minste når han var ca 3 mnd...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Leste i BAM eller foreldre & barn at en skulle flytte barnet ut fra foreldrenes rom i 4 mnd alder og senest 6 mnd,da barna klarte fint å ligge på eget rom og det ville bli værre å ta dem ut når barna ble eldre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Han fikk eget rom når han var nesten 5 mnd
gammel røy Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 hei, vi gjorde det nå når hun ble 6 mnd. Hun sover bedre (tok et par netter), vi sover bedre. Vi tok det nå før hun kommer i "seperasjons-angst alderen". Tenker det kanskje kan være litt vanskeligere da (?).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå