Gå til innhold

når ville dere flytter barnet inn på sitt eget rom ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldrig! men gjør det når han er 10 mrd

Skrevet

Ca et år tenker jeg

Skrevet

Når jenta var 3 måneder måtte vi det, for hun våknet av at vi snudde oss i senga! Skikkelig var lita jente. Men rommet hennes ligger rett over gangen til vårt rom, så jeg hører henne med en gang hun våkner da... ( hun griner aldri når hun våkner for hun vet at jeg kommer hvert øyeblikk)

Den første natta sov jeg ca null, mens lillefis sov som en liten prinsesse - første gangen natta gjennom :-) Du merker det når det er på tide, uansett om barnet er stor eller liten!

Skrevet

Vi flytta lillegutt over på eget rom når han var 3 mnd. Han skravla sånn at vi ikke fikk sove hehe. Har gått fint for både han og oss. Vi hører han når han skriker uansett.

Skrevet

vi flyttet eldste på egen rom når hun var 8 mnd ca,

og minste når han var ca 3 mnd...

Skrevet

Leste i BAM eller foreldre & barn at en skulle flytte barnet ut fra foreldrenes rom i 4 mnd alder og senest 6 mnd,da barna klarte fint å ligge på eget rom og det ville bli værre å ta dem ut når barna ble eldre.

Skrevet

På 7 mnd dagen hans :-)

Skrevet

Han fikk eget rom når han var nesten 5 mnd

Skrevet

hei, vi gjorde det nå når hun ble 6 mnd. Hun sover bedre (tok et par netter), vi sover bedre. Vi tok det nå før hun kommer i "seperasjons-angst alderen". Tenker det kanskje kan være litt vanskeligere da (?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...