Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Hei... forrige mnd hadde jeg ikm den 15 april. men gikk tre dager over tida,så fikk mensen den 18april, noe som er kjipt for syklusen har lagtpå 30 dager helt til nå, skulle jo da hatt mensen i går, men ikke fått den enda, magen min er helt på bærtur, vært sånn snart en uke, fra og til, det romesterer og bråker skikkelig der inne, føler e har mye luft i magen, har veldig lyst til å ta en test, men tør ikke heller egntlig, redd for å bli skuffet igjen, samtidig som e har en litt god følelse au, hmmm, skal ikke være lett dette her... En annen ting som er rart, etter jeg sluttet på pillen har jeg fått såre bryster noen dager før mensen kommer, men det har jeg ikke fått denne gangen.... Litt spennende.. Noen som ahr litt meninger om dette???
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 jeg er 5 uker nå å det romler skikkelig inne i magen min...ta en test...det gjorde jeg:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 åååå??? følte du at du måtte mye på do?? va litt løs i magen??? fikk litt stikninger i nede i høyre side i magen i dag, men har litt den mens følelsen au....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 ta test du! hørtes kjent ut ja.krysser fingre for deg!! håper det er en liten spire inni deg:)
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 for å si det sånn så var jeg på do mange ganger om dagen... det stikker litt ja... kjenner veldig ut som menssmerter.. ta test da..nysgjerrig jeg;)
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2007 ok. får vel kanskje gjøre det i morgen, men er så sikker på at mensen kommer, jeg har jo et tempramang som ikke ligner grisen om dagen, stakkars mi kjære samboer, hehe..... Skal gi beskjed når e har testet meg....
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2007 På do manhe ganger om dagen ja, det er helt vilt, har sikkert vært 6ganger til nå, og jeg skal på jobb i dag, såt alene i kiosken, kommer meg ikke på do da vettu, fy som e gruer meg.... Men gratulerer så masse foresten, kjempe gøy, prøvde dere lenge???? Skal gi beskjed når e har tatt en test, blir nok ikke før i mogen, klarer ikke holde meg for å tisse over 4 timer, så må ta den om morgnen...
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 jeg har mere temperament nå enn før.... klarer du å vente til i morgen? da er du tålmodig:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2007 burde man ikke la være å tisse på 4 timer da??? før man tar en test??? klarer aldri å holde meg så lenge e vettu, e flyr i ett sett...
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2007 kan e spør hvor du kommer i fra??? når du skrev manger ganger på do, mente du da Nummer to???? om du skjønner???
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. mai 2007 #11 Skrevet 19. mai 2007 trenger ikke morgenurin når du har hatt ikm for flere dager siden. er bare å tisse det,trenger ikke å holde deg i 4 timer
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Hei mimmi21!! Jeg har nettopp testet positivt. Jeg har også vært litt rar i magen, luft og litt løs. Har også vært småkvalm!! Så det kan jo hende at det har klaffet for deg!! Du får lykke til, får håpe at det sitter en litem spire hos deg også!!
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer så masse.... Håper det sitter en hos meg å nå... de tideligere mnd har jeg vært så ivrig på å ta test, men denne gangen tør jeg liksom ikke helt, mend delvis fordi jeg er redd for negativt svar... Lykke til videre....
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. mai 2007 ok. er jo bare en dag over tida nå da, er bare så sinnsykt redd for å bli skuffet...
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #15 Skrevet 19. mai 2007 Sånn har jeg også vært! De 2 første pp`ene testet jeg ganske ivrig. Men pp`ene fra 3 til 8 har jeg ikke testet, da har jeg klart å vente til ikm, og da har jo tr kommet. Men denne mnd var jeg så sikker, så jeg testet jo allerede på mandag...men den ble negativ(var nok litt for tidlig), men i dag 1 dag over ikm var det et tydelig kryss. Blir spennende å høre hvordan det går med deg, håper du slår følge med meg over til 1. tri...
Stoltmai mamma:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. mai 2007 testen min nå ble negativ, klarte ikke la vær, alle trodde det va noem så måtte bare, men neida :(
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #17 Skrevet 19. mai 2007 Håpet er ikke ute før tr dukker opp. Det er ikke alle som tester positivt så tidlig. Har hørt om noen som ike testet positivt før i uke 6-7...... Jeg krysser fingrene for deg jeg!!!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #19 Skrevet 19. mai 2007 med min første så ble ikke test positiv før jeg var 14 uker på vei... så du har ennå håp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå