Gå til innhold

Barnefaren ringte igjen i natt...

Lunas gutt f:11.06.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kl 01.00. gikk telefonen.

Jeg hadde ikke sovet ennå, fordi jeg hadde så vondt.

Han ber meg instendig om å komme til hjemlandet, hvor han pleier å jobbe om sommeren. Han vil gjerne se barnet, hele familien vil det. Han vil gjøre opp for seg - gifte seg med meg....Han sier "det er jo mitt barn også-jeg vil ta ansvar"

Jeg holdt på ramle ut av sengen en gang til, den gangen om natten.

Jeg er meget skeptisk, det har jeg også gitt uttrykk for. - Hans historie om hvorfor han ikke har tatt kontakt virker logisk og alt, men likevel så er det noe som skurrer.

Han ringer igjen i morgen.

Noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket land er det egentlig snakk om?

Skrevet

Uff jeg vet ikke helt hva man skal si, synes det høres skummelt ut.. spm er om du stoler nok på han osv... jeg skjønner du er skeptisk for det hadde jeg også virkelig vert.. Jeg er usikker på hva slags råd jeg skal si annet enn at du burde ta små små skritt angående å reise til han osv.. lykke til i allefall:)

Skrevet

Med tanke på at han skylder deg penger, og at du ikke har hørt noe særlig fra han tidligere, så synes eg dette hørtes litt skummelt ut, hadde heller kanskje bedt han på besøk til norge for å se hvordan d gikk, litt sånn først i hvertfall.

Hold oss oppdatert:):)

Skrevet

Hm.. Det som virkelig virker mistenkelig her er at han nå sier at han plutselig vil gifte seg med deg. Det virker som om han er redd for at du begynner å lukte lunta, og derfor tar i litt til. Etter denne siste opprigningen ville jeg nok ikke ha reist uansett, for å være ærlig med deg. Den lille muligheten for at han har rent mel i posen oppveier ikke den UTROLIGE store risikoen her.

Masse lykke til til deg i tiden fremover!

Klem,

Skrevet

Jeg har gjort det klinkende klart for han at han må tilbakebetale hver eneste øre, samt rente, før jeg setter foten min på et fly.

Det har jeg gjort veldig tydelig klart i begge samtaler - med litt overdramatisering at jeg så langt ikke hatt råd til barnevogn, - seng og det hele.

Han svetter skikkelig og er meget betenkt. Tror som dere sier at han ikke har rent mel i posen.

Skal gi mer rapport, etter jeg har snakket med han mer.

Veldig rart hele greia....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...