Gå til innhold

Trenger litt hjelp jeg...

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt meg el-tester fra billige-teste.dk, og er klar for å lage baby denne pp:)

Men de siste pp'ene mine har bare blitt lengre og lengre, fra 28 dager til nå sist over 40 dager. Hvordan vet jeg da når jeg bør starte el-testingen? Og bør testen taes på samme tidspunkt hver dag? Aldri gjort dette før, så er veldig spent!

Krysse fingrene for dere andre som fortsatt prøver! Stå på, jeg har booket plass til oss i februar-klubben:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9337572-trenger-litt-hjelp-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har syklus på 40 dager har du el ca 2 uker før mensen...menjeg villenok begynt tidligereå teste så bra du har bestilt fra billige tester :-) Kansje begynne på dag 20? sykluser på 40 dager er lenge da. Har du vært til lege?

Hei martemor! Jeg har også hatt laaange sykluser i de to siste pp-ene (men pga MA). Ppille-slutt kan også gi litt kluss i syklusene...

Jeg brukte el-tester på 45-65 dagers sykluser, men etter å ha testa resultatsløst i ti dager begge syklusene, gav jeg opp.

Nå har jeg lest meg opp om sekret på pernille.info - og uten el-tester så har jeg funnet eggeløsningstidsspunktet, jippi! Skulle ha testa med el-tester nå i disse to dagene rundt....

Mitt poeng er at du slipper billigere fra det om du lærer litt om skretet, så kan du teste i de tre dagene rundt el-slimet...

Lykke til:) Håper du finner el!!

Jeg ville nok testet mer enn 3 dager omkring el-slimet. Vi bommet pga dette. Mine to barn ble unnfanget da jeg hadde el-slim, og jeg trodde kroppen fungerte likt nå.

Men når jeg dobbeltsjekket vha el-tester, viser det seg at el-slimet begynner ca 7 dager før el og slutter ca 2-3 dager før (ca). Så vi gav oss da, altfor tidlig..... Vi hadde sex når jeg hadde mest el-slim, men det viste seg å være hele 6 dager før EL. Så det var den prøveperioden.... Siden da har jeg alltid sjekket med billigtestene i

mange flere dager.

Lykke til! :-)

Takk for gode råd. Jeg får begynne så smått å teste sånn ca 10-11 dager etter første dag i siste mens, sånn at jeg er på den sikre siden. Jaggu litt jobbing med denne prøvinga ja!

Men må jeg teste til samme tid hver dag?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...