Gå til innhold

8 mnd og våkner om natta og GRÅTER, ofte i ca en time!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vart lenge,vet ikke hva det er som plager henne. Er ikke hver natt, men veldig ofte. Har kuttet ut nattmaten for en god stund siden, så er ikke det. Virker ikke som hun forventer å bli tatt opp heller, men hun bare våkner, ligger først og pludrer litt og så begynner hun å grine. Har da vanskelig for å finne roen, så det kan ta en times tid før hun sovner igjen. Jeg eller pappan går da inn til henne innimellom, gir kos og smokk, men det hjelper ikke.

Noen råd? Da jeg nattammet, var hun også gjerne våken en stund etterpå, så det er vel en uvane hun har lagt seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner??

Skrevet

Har trodd massevis av netter at det er tenner, men foreløpig har det ikke kommet en eneste tann.

Skrevet

Vi bare opplevde at han var veldig urolig om natten i en periode og i går kom tannen... behøver ikke å være tenner, men kanskje??

Skrevet

Ja, kanskje... Hvor lang periode hadde dere da, før tannen kom?

Skrevet

Vi hadde nok en mnd med urolig søvn. Nå sover han faktisk i ti timer sammenhengende - men han er vaken kl 05 om morgenen, så trøtt er vi:)

Kan du ikke høre litt med helsestasjonen din. Kanskje de kan gi noen andre råd dersom det ikke er tenner. Utrolig slitsomt når man strever slik!!

Håper det går seg til for dere!

Skrevet

Så ikke innlegget ditt før nå, jeg har akkuratt lagt inn ett som var ganske likt! Jenta her er 8,5mnd og har begynt sånn hun også, i tillegg til at hun har blitt vanskelig å legge. Tror ikke det er tenner. Kan det være en fase bare mon tro?

Skrevet

Det sies jo at de er urolige det første året. Det er så mye som skjer med kroppen deres. Det kan jo være en fase, vi bruker å spøke med at de sover bra når de er 12 år. Tror bare en må leve med at det er litt uregelmessig. Vi synes det har fungert med de samme kveldsrutinene og at man kjører noe man selv tror på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...