Ioren Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 1) Hvilke firehjulsvogner finnes med _store_ svingbare forhjul? Vi har kikket på Xadventure (hos BabyBest) og heller veldig mot denne. Synes hjulene på så mange andre (feks Bugaboo) ser så pinglete ut... 2) På Xadventure kan man kjøpe til bilstoladapter som passer til deres bilstol. Dere som har vogn med bilstoladapter (samme hvilken type) - Når bruker dere bilstol istedet for bag'en f.eks? Siden så mange vogner kommer med den type adapter må det jo være et marked for det, men jeg klarer ikke helt å se når vi skal bruke det =P
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 hehe, hjulene på bugaboo ser kanskje pinglete ut, men er det absolutt ikke. fantastisk fjæring også. den andre vognen er ikke noe særlig spør du meg. to heeeeelt forskjellige prisklasser du har sett på da...
Ioren Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Der misforsto du meg, jeg vurderer ikke Bugaboo, jeg sammenlignet med fordi det var den første jeg kom på meg den type hjul. Har du prøvd den andre vogna siden du så bastant mener den ikke er noe særlig? Kan jeg få eksempler på hva som er dårlig på den? Og siden vogner finnes i alle prisklasser så er det vel naturlig å kikke i flere prisklasser, eller?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå