skata Skrevet 19. mai 2007 #1 Del Skrevet 19. mai 2007 Fikk jente på 1 mai og hun gråter/skriker for det meste når hun er våken. Våkner tre ganger om natten og er veldig vanskelig å legge igjen. Er flere som har urolige barn som gråter mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #2 Del Skrevet 19. mai 2007 Min er nok urolig, like gammel som din. Følger samme mønsteret som din baby - våkner ofte, får mat og er vanskelig å legge igjen, griner mye. Har du noen triks for å roe din ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shayan_jente_04.04. Skrevet 20. mai 2007 #3 Del Skrevet 20. mai 2007 hm...lille frøken er oxo sånn, eller hun er blitt litt bedre,men det henger litt igjen. Vi var på sykehuset og tok røntgen, der så de masse luft i maven hennes ( jeg ammer) , så det kan godt hende at det er det som plager deres små oxo. Ble anbefalt å kjøpe sånn -------> MINIFON , det hjelper mot luft/luftsmerter i maver, skal ta 10 dråper i munn til ungen før hver måltid. Men da er det veldig viktig å bruke den hele tiden og! Så undersøk om det er det som kanskje plager deres små....ikke godt å si når de er så små..... Lykke til! Kan bli slitsomt det maset over lengere tid, så pr4øv dere frem. PS! Prøv og legg de på bena deres på maven og stryk de på ryggen, det pleier å hjelpe det og! eller på armen deres med maven mot armen og gå litt rundt. Håper at dere forstår hva jeg mener, ikke lett å forklare. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokko Skrevet 21. mai 2007 #4 Del Skrevet 21. mai 2007 gull gutten våres ble født 22 april. han var også veldig urolig den første tiden, men vi merket at han hadde masse luft... stakkars gutten min. så jeg begynte å bli litt flinkere med å passe på hva jeg puttet i munnen min. jeg la vær å spis mat som jeg får luft i magen av.... han er mye snillere nå... sover godt og det er ikke mating før hver 3 time og av og til lenger mellom måltidene også... de siste nettene har han sovnet fint etter pupp. men vi har måttet bæret han til han sovnet....men også hatt han tullet i teppet og lagt han isengen med det... men nå går det mye bedre. blir 1 mnd i mårrå.... håper at jentå blir roligere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Del Skrevet 22. mai 2007 Jenta vår kom 20 april og har vært stort sett rolig. Hatt noen gråtetokter,men etter at jeg kuttet ut koffeinholdige drikker er det slutt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 26. mai 2007 #6 Del Skrevet 26. mai 2007 endel urolig de siste dagene.. mye luft i magen- proooooomp/raaaaaaaaap! må nok tenke på hva jeg dytter i meg fremover! slitsomt med sånne lange gråtetokter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå