Gå til innhold

Amming og hodepine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg har begynt å amme har jeg hatt hodepine,prøver å drikke vann,føler ikke at det hjelper lenge,kan jo ikke drive å ta paracet i det uendelige.Må legge til at jeg har sluttet med koffeinholdig drikke pga. at den lille blir urolig på kveldene,har hørt at det faktisk kan være grunnen.?! Noen med råd til meg..

Skrevet

Jeg syntes jeg drakk kjempemye, men d viste seg faktisk å være for lite fortsatt. Prøv å ta deg 1 kopp kaffe på dagen da. d kan jo faktisk være nok,

Skrevet

Det kan være andre faktorer, amming i seg selv skal ikke utløse hodepine. Får du drukket nok vann(i hvert fall to liter om dagen)? Spist nok? SIkkert lite søvn også? Der har du tre hovedsyndere. Prøv å få litt avlasntning og hvile!

Skrevet

Jeg hadde en dundrende hodepine i mange måneder etter at jenta mi kom til verden. Husker min første kraftige hodeverk kom allerede rett etter fødselen, og jeg har aldri slitt med hodepine i hele mitt liv. Det har gitt seg nå, men kommer dersom jeg blir kjempesliten og trøtt. Tror det ga seg etter ca 5 mmd.

Du må passe på å få hvilt, spist sunt, ta eventuelt noe tilskudd, drikke ca 3 liter vann til dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...