Christine¤Sebastian¤ Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 ble regelmessig? Forstår ikke noe av syklusen min mer! Har kun hatt mensen 3ganger etter fødselen,men det har gått alt fra 23dager til nå 42 og har enda ikke kommet! Jeg har brukt en liten formue på graviditets tester de siste ukene,men de er kun neg! Så da er det vel sikkert bare mensen som er meget ustabil fortsatt? Blir jo helt koko av å gå og vente sånn her;) Som dere sikkert ser på nicket så håper jeg jo på en liten spire til snart..
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Hei, lurer litt på dette jeg også. har ikke fått mens enda etter fødselen, og lurer litt på om noe nytt kan være på gang. tok en test i mårrest og den var negativ, men det var også de t første testene jeg tok da jeg blei gravid i fjor.... den ene testen blei tatt på legesenteret! Snakk om bekymringer over dårlig form, og så uventet d var da de til slutt fortalte at jeg var gravid. Kan virke som jeg er en av dem som får symptomer fra dag 1 i svangerskapet. Håper litt på to tette jeg også, selv om jeg vet at det kommer til å bli slitsomt i en periode
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Ja,er forberedt på at det blir en slitsom periode jeg også. Men ønsker det såå mye for det:) Jef var faktisk sikker på at jeg skulle få mensen idag,da jeg hadde "typiske" mensen tegn med murringer og litt smerter...men fortsatt ingenting. Begynner å lure på om mensen rett og slett ikke kommer fordi jeg har tenkt for mye på det! Får håpe noen kan gi oss svar på om det er normalt med såå ustbil mensen i flere mnd etter fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå