Gå til innhold

flere som sitter med hjemmeeksamen om dagen?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

sitter nuh med hjemmeeksamen.. har holdt på en stund nå, så burde strengt tatt snart bli stressa og ferdig og sånn..

hehe.. men her går det i sitt eget tempo, tydeligvis..

nå har jeg fått sovet ordentlig (hvis du ser bort i fra fire-fem doturer) for første gang på flere netter, så nå må jeg prøve å bruke dagen på å få unnagjort en del.. men det er ikke barebare! hehe

andre som sitter med hjemmeeksamen, og har merket at feks BIM, facebook, søvn og mat er mer interressant?

hihi

(ps. Jeg fikk A på skriftlig eksamen!! wahoo!! og det til tross for at jeg har gått gravid og sliten nesten hele skoleåret! yey!!!)

Fortsetter under...

Hei:)

Ja jeg sitter også med hjemmeeksamen, den startet på onsdag og varer til neste fredag så egentlig har jeg god tid, men ja jeg har merket at ALT annet er mye mer interresant..hihi:) Men har i alle fall kommet i gang da, syns alltid den første setningen er vanskeligst og nå har jeg skrevet et par sider så det er jeg fornøyd med:)

Gratulerer med A på skriftilg eksamen, det er jo utrolig bra:) Kan jo faktisk ikke bli bedre ;-) Jeg for min del håper på å få bedre enn F på alle 5 eksamene og blir fornøyd uansett hvor mye eller lite bedre enn F det blir;)

Lykke til videre:)

Skal ikkje ha eksamen før 27. mai eg, blir sikkert herleg å ha eksamen to veker før termin *hehe* Men eg stressar ikkje med deg, burde eigentleg bruke tida framover til å lese og få litt oversikt over pensum (har lest litt over halvparten av pensum berre), men så var det denne inspirasjonen då... *grøss*

hehe, sitter også med en hjemmeeksamen... men hjernen har tatt sommerferie og babyen er helt krakilsk i magen så konsentrasjonen er ikke på topp nei.

Glad bare jeg står på denne, har ikke lest en side pensum.. har vært kvalm siden jeg ble gravid omtrent, er 28 uker på vei nå :S

Eg også har heimeeksamen no, skal levere den imorgon og føler eg er ganske fornøgd og ferdig. Men det har vore vanskelig med ein uroleg baby i magen, stedatter og sambo som krev sitt. Og seff. facebook, BIM og andre ting en heller vil drive med, du er ikkje aleine der nei! :)Gledar meg berre til å levere i morgon :) Så er det berre ei veke att til neste skriftelige eksamen før det er ruging som står på planen fram til termin....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...