chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Dere som driver og sjekker den.. hvordan? Jeg har aldri sjekket den,hvordan gjør jeg det oghvordan skal den kjennes ut om jeg er gravid?
2søtesmåh Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Tror du kan ta det med ro angående denne tappen. Tror ikke noen her inne oppdaget at de var gravid/skjønte de var gravid pga hvordan tappen kjentes ut. Prøvde selv også, men ærlig talt så kunne jeg ikke kjenn noe særlig forskjell på like etter TR, før EL under EL under TR og under tidlig og litt senere graviditet. Tror man må ha meget god kunnskap om sin livmortapp for å kunn bruke denne som sjekkpunkt ja ) Ro deg ned du, og ta heller en ekstra graviditetstest, vil nok vise deg om du ergravid/ikke gravid mye før du kjenner det på tappen. Men for all del, sjønner deg godt jeg. den ventetiden på TR eller positiv test er utrolig spennende og kjedelig på samme tid. gå inn på pernille.no, så ser dy mye info om denne tappen. lykke til
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk=) Hehe... tror nok ikke jeg hadde blitt mye klokere etter å ha kjent på den, sikkert bare skapt ny frustrasjon og bekymring... Så jeg lar den være som den vil og tar test om noen dager i stedet for=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå