Gå til innhold

Nå er jeg jammen meg her igjen..det hadde jeg ikke trodd:0)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Hei:0)

Det er faktisk ikke lenge siden jeg var her sist.....

Jeg har fra før ei jente på 4 år og en gutt på snart 7 måneder og nå venter jeg barn nummer tre som absolutt ikke var planlagt.

Jeg gikk til og med på minipillen i påvente av å få satt inn spiral og så begynte jeg å føle meg så trøtt og kvalm samtidig som mensen ikke hadde kommet.Men gravid kunne jeg ihvertfall ikke være så lenge jeg gikk på minipillen tenkte jeg.

men for sikkerhetsskyld så tok jeg en test for å "uelukke" det og da fikk jeg helt sjokk da det lyste gravid mot meg på displayet.

Nå har jeg vendt meg litt til tanken men det går ennå ikke helt opp for meg at jeg skal ha en til.

Jeg tror nok at det er en mening med alt...:0)

Mannen min ville i utgangspunktet ikke heller ha en til men han har vært utrolig positiv til det og sier at han gleder seg masse til denne lille skal komme til verden.

Det hjelper meg utrolig mye og ha en positiv innstilt mann.

Vi skal nok klare dette:0)

 

Jeg ser frem til å tilbringe tiden sammen med dere på barn i magen:0)

 

Gode klemmer fra blivende trebarnsmamma:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Jeg venter også nummer 3(ei jente på snart 7år og gutt på 3,5år), fikk positiv test i dag. Men jeg har hatt mistanke om det i noen dager allerede!! Vi har prøv siden oktober....så lykken er stor!!!

 

Lykke til med svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren. Spennende det å få så tette barn, men det går seg til. Går kjempe bra det.

 

Me venter vårt fjerde som heller ikke var planlagt i det hele tatt. Men det skal gå bra denne gang også. ;) Har barn på 9pr, 6år og 2år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, kjempe kos!=)

D skjer når vi minst tror d ofte.

håpe du får et kjempe fint svangerskap!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...