Gå til innhold

er så nedfor i dag..=/

Anbefalte innlegg

Føler bare på meg at jeg ikke er så heldig å blitt gravid denne pp heller.... magefølelsene sier nei liksom...=/

var såååå positivt innstillt tidligere denne mnd, men nå som ikm nrmer seg, så er jg bare negativ..=(

har ingen gravid-symptomer...kun litt øm i korsryggen, konstant sulten...like vanlig som pms liksom..tappen oppfører seg som tanta er på vei, er knallhard, begynt å åpne seg, og er lavt plassert... =( ikm i morgen..jeg er suuur

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336928-er-s%C3%A5-nedfor-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...

ikke noe særlig å føle seg slik nei..håper du tar feil.

Sitter med mye samme følelse selv, har symptomer men tror ikke helt på dem nei..4 dager igjen til ikm men regner med tanta kommer...

Men jeg lurer på en ting... hvordan og hvor kjenner dere denne berømte tappen? Har aldri kjent etter..=/

Kjenner på akkurat det samme som deg, og er litt nedfor i dag. Har hatt veldig vondt i korsryggen i over en uke, men ingen andre tegn. Er ikke sikker på når ikm er, men i følge gammel syklus, er den ca 23.-24. mai. Sist var den på bare 23 dager.

Tok en test i dag pga bursdag i kveld, men den var selvfølgelig negativ -ikke så mye som en antydning til strek:( .

Uansett hva som skjer, så skal jeg i hvert fall ikke teste før torsdag.

Det er jo lov til å håpe for oss begge. Jeg har ikke hatt så veldig mange symptomer før heller før testing.

Med tredjemann tok jeg test på en tirsdag pga røntgen: negativ. Deretter fikk jeg en slags "føling" som jeg ofte får i sv.skap på fredag: positiv test. Håper det er slik denne gangen også.

Lykke til!!!!!!!! to av de gangene jeg har vært gravid, har det vært når jeg har vært sikker på at jeg ikke var det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...