Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Etter at jeg fikk barn har jeg fått bivirkninger på pillen, som kvalme, mye kvalme! Føler meg konstant gravid, men er jo ikke det. Føler heller ikke at det er noen alternativ som funker for meg. Kan man bli kvitt kvalmen?
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 jeg har alltid blitt kvalm av p-piller. har prøvd et nytt merke igjen nå i tre mnd, men måtte slutte. når jeg blir kvalm så spiser jeg for å døyve kvalmen.. så det sier seg vel selv hva som skjer da...
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 jeg brukte mini pillen etter fødselen.. jeg mistet sex lysten helt.. og var sur og grinete hele tiden sier sambo.. no har jeg sluttet på de for noen mnd siden og sex lysten er kommet tilbake..og humøret er blitt bedre... for tiden bruker vi ingen prevansjon da.. han hopper av i svingen..hehe.. blir jeg gravid så blir vi kjempe glad for det.. selv om vi tenker å vente et par mnd til..
M by M Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Jeg sleit skikkelig med Trionetta i høst da jeg begynte på den igjen etter graviditet og amming. Har gått på den siden jeg var 15 uten plager. Var kvalm, hadde skikkelig PMS, trodde jeg var gravid hele tida, ble svimmel, ekkel utflod og kløe osv osv... Så bytta jeg til yasmin og nå har jeg ingen plager-tvert i mot. Men så er det vel en god grunn til at trionetta ble tatt av markedet da;-)
Gøril (210406) Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 ja, p-piller er noe herk selv om jeg forsatt bruker pillene da..Har byttet merke, men da fikk jeg andre bivirkninger enn de forrige jeg gikk på *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå