Gå til innhold

Har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei hei,

Jeg er i dag 6 uker på vei og lurer på om dere har sex i 1 trimester? Er redd for å miste og føler at sex kan være litt voldsomt? Hva gjør dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har sex.. kan ikke miste pga sex :-) hvis du spør lege el jm så sier nok de det samme!

embryoet er godt beskyttet inne i magen din. hvis man blør etter sex, sies det at det er på grunn av slimhinnene i skjeden er tynnere og tørrere og med det kan få riper etc og man kan blø.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+5 idag jeg..og vi har sex da vil vil:) trur ikke det er noe farlig. og jeg har ikke opplevd noen blødninger etter sex:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex som bare det vi.. hehe

Mye mer følsom nå også.. er ikke farlig å ha sex, men man bør ikke ha så "voldsom" sex, og ta det litt mer rolig om det gjør litt vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i nærheten av å klare å ha sex nå - bare tanken gjør meg uvel. Er skikkelig plaget av kvalme om dagen... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal ikke ha sex vist det er fare for sa.

vist man har mange sa bak seg tidligere.

vist legen har sagt att det ikke er ok, vist ikke er det bare å kjøre på:):)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå 9 uker på vei med nr to. Hadde sex gjennom hele forrige svangerskap, og har sex som normalt nå. Har ikke hatt noen problemer med det. Så kos dere:o) ikke sikkert at det er så fristende etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe farlig og ha sex nå.man kan gjøre akuratt det samme som før.men så klart noen orker kansje ikke like mye som før om de er kvalm eller dårlig.vi har enda mere sex nå enn før.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex er et ukjent begrep om dagen. Er bare kvalm og vil sve. hehe. stakkar mann. håper det kommer perioder der jeg er mer lysten. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk mer sex etter at vi ble gravide enn før. Virker som om sambo har mer hormoner i kroppen enn meg hehe. Og her er det ingen problem med tørrhet, heller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sex. 4 sa bak meg så vil gjøre alt for at det skal gå bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jeg er ny her..Jeg er 5 uker på vei og jeg har ikke hatt sex fra jeg fant ut at jeg var gravid-Jeg tar ikke sjansen pga en sa.Men jeg har en datter på 2 og jeg tenkte ikke på å ikke ha sex i det svangerskapet:=)

 

Tror det er ganske trygt men har bestemt meg for og vente:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sex, men ikke like mye som før. Merker at fokuset er et annet sted.. holder enda på å synke inn hos oss begge at vi faktisk skal ha en baby. termin 4 januar, så er bare 8 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sex som vanlig, kanskje enda mer :-)

Det kom litt rosa etter sex i går, men har lest at det ikke er farlig.

Men det føles ikke riktig å ha "rå" sex.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...