Gå til innhold

Blod og vondt


Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

I går kveld begynte jeg å blø, i løpet av natten fikk jeg litt smerter. I morges dro vi på legevakta, fikk en hyggelig lege der, og hun trodde ikke det var fare på ferde. Det er helt vanlig å blø litt på dette stadiet i en graviditet fikk jeg vite. Jeg er nok litt skeptisk...er veldig redd for at det skal gå galt, har tross alt holdt på i 2 år for å få til denne ene unfangelsen, jeg vil ikke miste spiren vår nå!!!

Fikk beskjed om å se ann litt, og ta det med ro i noen dager, ingen hard trening, men å gå litt tur var ok. Hun anbefalte også å avstå fra samleie i 2 uker når det først kom en blødning.

 

Vel...jeg får prøve å slappe av i helgen da, og se ann litt. Det kan fortsatt gå bra sa legen, så med mindre det ble verre kunne jeg ta det med ro.

 

Noen med erfaring på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff,,,,får håpe det går bra med deg:)

har ikke erfaring med dette jeg da, syns bare det er synd på deg:)

det går helt sikkert kjempebra:)

langt er du på vei?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjedelig å begynne å blø ja..

Blødde litt selv for noen få dager siden, men det ga seg etterhvert, så jeg tror det gikk bra..

Har ikke vært på ul eller noe enda, men jeg har hvertfall ikke mistet :)

 

De sier jo det at 1 av 4 som føder har blødd tidlig i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så langt på vei...6 uker sånn ca.

Og det har bare blitt vondere utover dagen, nå er jeg ikke optimistisk i det hele tatt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen i dette. men uten smerter. blødde friskt blod for en uke siden og var til UL men det var for tidlig til å se noe. Skal på UL på tirsdag. Idag har jeg blodspor, på papiret liksom. mer gammelt blod... får vente til tirsdag, men lurer på om det er en SA el MA. Aner ikke hvordan det er... ca 7 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det, blør selv, har blødd i 1.5 dag, og begynner å bli bekymra.har liksom jobbet så lenge for dette.det begynte som lyserosa vandig, men nå er det blitt litt mørkere.uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da annonym...ja da er vi i samme båt sånn bekymringsmessig.

Jeg har blødd i hele helgen nå, og hattt vondt. I går måtte jeg kaste inn håndkle og ta paracet, det var så vondt. Jeg bare må ringe til legen i morgen, og håpe jeg kan komme til en UL i løpet av dagen. Men jeg har et viktig møte på jobben i morgen ettermiddag også, så dette er ikke morro.

Og enda verre...vi har til og med nesten kjøpt ny bil pga. spiren...måtte ha litt større "familie" bil med en på vei, også fant vi den perekte bilen til en bra pris.

Huff og huff...nei..dette føles ikke bra på noen måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet hvordan du har det, skal til legen i morgen tidelig jegogså, men begynner å bli veldig pessimist, men heldigvis har det dabbet av litt nå, og ingen smerter!Hadde vel merket det dersom jeg har hatt en SA????Håper vi klarer oss!Kan de se noe på UL?Jeg går iføle BIM inn i min 6 uke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sikker på hvor mye de kan se i uke 6... i min uke 6 så vi emryoet, men ingen hjerte aktivitet. Fått ny time på tirsdag og da er jeg ca 7+4 . Flere som sier at det er blitt sett hjerteaktivitet da, men hvis man ikke kan det hos meg vil vi allefall se om den har vokst siden sist og avgjøre ut ifra det om det er liv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...