Gå til innhold

April: Ett lite sjalu / syte innlegg fra meg....

Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Ja da er klokken ti om mårran å sambo har enda ikke kommet hjem fra byen.. Men snakka med han kl tre og da var han påvei til hotellrommet til en kamerat.... så han er sikkert sovna på nachspiel der... Og vet at han kom til å gå tom for batteri...

Meeen så begynner tankene å spinne... Før han dro, så spurte kameraten hans om han ville ha dame, og han svarte veldig ukomfortabelt at neei, har to stykker her hjemme... (vet jo ikke helt sikkert om d var spørsmålet, men etter svaret så regner jeg med d)

Nok om d... off, jeg er så sjalu av meg! Hvertfall, snakket med han tidligere når han var på ett utested, da sa han at de skulle tilbake til hotellet for resepsjonisten Helene var så hyggelig!!

Først tenkte jeg at ja, han har sikkert knalla på rommet, så tenkte jeg at der var det sikkert damer også, og så blir jeg forbanna og vil ned dit og rive opp døra.... Men såå tenker jeg fyllearresten, han er en veldig rolig kar, men har han rota seg borti noe kanskje?? Her er det totalforbud mot vold så hvis det har vært litt dytting så er det minst (!!!) 10.000 i bot!!

Men innerst inne så stoler jeg på han og håper han knalla på hotellrommet alene.. Og at han får lada mobilen sin snart eller får den forbanna ræva si hjem hit til oss... :)

Menmen.. ville vel ingenvei med dette bortsett fra å få tankene ned så jeg ikke eksploderer helt når han kommer hjem / vi henter han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkar, ingen god følelse du sitter med nå da. Men han må vel komme hjem nå snart, utsjekk er vel kl. 11 eller 12.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kom tikkende en melding fra han litt etter jeg skrev innlegget her.. Så jeg henta han i sentrum i elleve tolv tiden..

Prøvde å ikke være så grinete, men ga ham dårlig samvittighet da! Litt slem er jeg da, så han unnskydte seg for at han ikke sa fra..

Hadde sovet i samme seng som eksen til kompisen, men kompisen var der også!! Hehe, alle med alle klær på i følge han bortsett fra kameraten (vil ikke vite hvor mye han hadde på seg!!)

Men jeg tror på han jeg, merker fort hvis det er noe gale :) Og alt virker normalt! :)

(men sjalu er jeg likevel.. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra han kom til rette da. Og att du ikke har noen ekkel følelse på att noe er galt :-)

Litt dårlig samvittighet kan han bare ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann - litt sent ute eg, men skjønner godt at du kjente på deg at du var sjalu. Ja eg hadde heller ikke klart å skjule den følelsen.

Litt godt med en litt ydmyk mann av og til - skader ikke det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...