chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Hei...jeg har "menssmerter" i moderat form, har hatt siden 3-4 dager etter EL, de er der bare morgen og kveld.. men de blir sterkere nå for hver dag? Dere som har dette, hvordan kjennes det ut for dere? Har ikm tirsdag/onsdag
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hei Da jeg ble gravid med datteren min, hadde jeg mensmurringer nederst i magen hver dag fra ca en uke etter el. Mer eller mindre gjennom hele dagen. Var da skråsikker på at tanta skulle komme, men det gjorde den ikke Har selv mensmurrunger i både korsrygg og mage, ikm søndag el mandag, så jeg er rimelig spent nå Hvordan murringene kjennes ut for meg.. Hmm.. Kommer i "tak", varer ca 30 sek også er det borte. Enkelte ganger kan de være der (spes i ryggen) lenge, kan kjenne de svakt hele dagen, spes om kvelden.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk for svar=) Er så spent selv... ikm tirsdag/onsdag... vanskelig og vente! Håper bare den blir pos, men har hatt to SA etter hverandre nå, så det blir sikkert og bekymre seg noe voldsomt om det sitter denne gangen.. Krysser fingrene for deg=)
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Takk:) Huffda.. SA er sikkert vondt å oppleve, også to stk etter nan attpåtil Ja, skjønner du sikkert kommer til å bekymre deg, men har du ikke krav på tidlig ul ved graviditet om du har hatt to SA etter hverandre? Så får man jaffal sett hvordan ting står til i magen din Det går bra vet du, krysser fingrene for at du er gravid allerede og at spiren sitter som et skudd
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk=) Ja jeg håper indelig at den sitter denne gangen,.følelsene går opp og ned som en berg og dalbane..en dag tror jegog en annen ikke.. er så trasig å vente til ikm dag liksom. Joda jeg får tidlig ul, men det er ikke vits i før jeg kommer meg gjennom uke 6 for da kan de se hjertet til fosteret.. Har vert på innvendig ul ved begge SA og det er ingenting som viser noe galt med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå