togutter Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Hei! Jeg startet på cerazette for ett par mnder siden.. og har ikke hatt mensen etter det.. Jeg har masse graviditetstegn og lurer på om det er bare bivirkninger? Noen som har opplevd det samme?
-fant - 05.03.2008 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 jeg har selv gått på cerazette og jeg hadde ikke mens på et halvt år. kom ikke før jeg sluttet. legen min sa at det ikke var uvanlig å ikke få menstrasjon når man går på de pillene...
togutter Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 men jeg har så mange graviditetstegn som hovne pupper, treg mage, trøtt, lyserosa utflod, pluss at den siste uka har jeg hatt masse utflod, og aldri hatt det før nesten.. Men det kan jo selvfølgelig være bivirkninger på cerazetten.. Går jo på cerazette for å ikke bli gravid.. men blir litt små-bekymret! Dessuten er vi snart på tur på hytta, så jeg har ikke mulighet til å handle meg test før på mandagen..agga!
3-prinser Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Begynte på Cerazette for 3 mnd siden og har ikke hatt mensen overhodet. Har nå sluttet for å prøve på nr.3. Håper mensen snart er tilbake.
togutter Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 skal ta en test i morgen for å være sikker, men er nok ingenting.. Alle ppiller har jo bivirkninger, så er vel det! Passer rett og slett ikke å få en liten en i magen akkurat nå! Skal ikke ha gravidmage til sommer&bryllup!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå